Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Sander de Heer

Gestart door Sander, januari 08, 2005, 11:56:06 AM

Vorige topic - Volgende topic

Sander


Sander de Heer werd geboren op 1 maart 1975 ergens diep in het katholieke zuiden.
Op zijn eerste verjaardag werd hij tijdens het carnaval traditioneel gedoopt in een emmer bier.
Op de lagere school had Sander zijn eigen drive-in show en zijn eerste radioprogramma
maakte hij toen hij twaalf was! Maar een getekend mengpaneel en een bos oude elektriciteitsdraden
om zijn nek zorgden niet echt voor een ver bereik. Daarom moest familie De Heer steeds
maar komen luisteren. Omdat Limburg toen nog geen lokale omroep kende, reisde Sander
nog zuidelijker af om op zijn veertiende in Belgi? bij een radiostation te beginnen.
Als jongste van het stel mocht hij zijn eigen programma presenteren, de Vlaamse Top 50 .

Rond zijn achttiende had hij genoeg van de zuidelijke tradities en vertrok naar Utrecht,
waar hij een studie Communicatie volgde. Ondertussen werkte hij ook bij Radio 538
waar hij onder andere producer werd van Ruud de Wild. Als ?Sander de Heer van
het Weer en Verkeer? hielp hij Ruud in de ochtendshow The Jungle . Toen Ruud vertrok
bij 538 mocht Sander zelf programma?s presenteren.
Maar na bijna vijf jaar was het tijd voor een nieuwe uitdaging: BNN!
In augustus 2000 stapt Sander over naar BNN waar hij Ruud weer helpt tijdens
het programma ruuddewild.nl op 3FM. In 2004 stort Sander zich op de productie
van het nieuwe 3FM programma SPAM .
Zelf presenteert Sander iedere zondag van 09.00 uur tot 12.00 uur op
3FM De Heer Zij Met U en iedere vrijdag van 20.00 uur tot 22.00 uur op Radio 2 het programma Alle 40 Goed!.
Sander

Sander

Ken jij deze kandidaat ?
WAt vind jij van deze kandidaat?
En zou Hij een goede Mol kunnen zijn?
Sander

janine

In de tekst staat dat Sander geboren is ergens in het diepe Zuiden, wanneer je op de site van wie is de mol, op het persoonlijke paspoort klikt van Sander dan lees je dat hij in Nijmegen is geboren, volgens mij ligt dat nog steeds ongeveer midden in Nederland.

vr. gr. Janine

By the way: ik kan op de site van wie is de mol, geen reacties geven op het forum, ik het wel lezen. Wie helpt?

Sander

#3
NOu je moet even registreren er wordt een nieuw scherm geopend daar moet je registreren! duurt maar heel even je hoeft het niet te activeren.
Sander