Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Kinderprogrammaatjes uit de oude doos

Gestart door Susa, juli 11, 2004, 17:09:54 PM

Vorige topic - Volgende topic

Susa

waar kijk je naar toen je nog klein was? wat staat er bij je nog van die programma's bij? welke series vind je nu nog wel grappig? meld het hier!  ;)

Lies

telekids keek ik  :P en samson en gert,
toen ik 4 was, dacht ik bij samson en gert, dat zo'n bom echt was, ik helemaal in paniek, maar het was een fluitketel :P
verder weet ik nog sesamstraat, en tja fabeltjeskrant enzo, verder geen idee

Susa

ik keek ook samson en gert  :D ik vond samson altijd lief, was helemaal wild van dieren. ik keek vaak naar kindernet en telekids ook. kinno vond ik altijd maar dom, want ik vond die knuffel zo nep. maar tegen samson had ik niks :P

Ik

ik keek die dingen ook altijd maar ook bassie & adriaan  ;D

Sjors

Bassie rulez...... Ik vind Bassie gewoon te goed.
En adriaan mag er ook wezen.
Gewoon een goed gemaakt programma, waar leren en lachen en spanning goed in afgewisseld wordt.

Susa

mee eens, hoe is het nou allemaal afgelopen met bassie en adriaan? ze hadden ruzie en adriaan had kanker .....

Lies

Ze zouden eerst ook stoppen, maar giogen tog door ::)
Ik keek da vroeger ook wel es, vond ik zo spannend :D ;D

li-tje

Ik keek vroeger ook veel bassie en adriaan en sesamstraat en samson en gert. Ook keek ik met die pony's ik weet niet meer hoe dat heet:S ow, w8, my little pony ofzow?!?

Susa

Citaat van: li-tje op juli 13, 2004, 11:19:28 AM
Ik keek vroeger ook veel bassie en adriaan en sesamstraat en samson en gert. Ook keek ik met die pony's ik weet niet meer hoe dat heet:S ow, w8, my little pony ofzow?!?
jep, ik had daar vroeger behang van :P, en ik heb er videobanden van.

waar ik echt helemaal gek van was, was de kleine zeemeermin :P

Sjors

Ik heb enorm veel video's van bassie en Adriaan.
Dat is zow goed gemaakt, vooral de baron en de boeven, die stuk voor stuk goede "acties" hadden.

Lies

#10
die gast die heel gemeen was, ik weet niet meer wie dat was, met zo'n enge lach, die vond ik eng joh!

Susa

er was ook zon gozer in een film van de troetelbeertjes, die had rode ogen en rood haar, die vond ik heel gemeen dan werd ik boos, omdat hij gemeen was :P

Sjors

Is het geen idee, een bassie en adriaan topic? hehe

Lies

haha jah zo iets  :P

Susa

jah is goed hoor, maar dan ook de kleine zeemeermin topic!!  ::)