Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Kinderprogrammaatjes uit de oude doos

Gestart door Susa, juli 11, 2004, 17:09:54 PM

Vorige topic - Volgende topic

Monique

net als dexter!! maar is het nu eigenlijk helemaal weg?? ik keek eigelijk wel altijd the flinstones enneeh hoe heet dat , met die mensen in de ruimte uit de toekomst?
dead or life,, the difference is so big, the step so small

Lies

Dat keek ik ook allemaal, maar Cartoon Network is dr bij ons nie meer voor :-\

Sjors

Dat is nu toch een betaalde zender geworden?

Susa

Citaat van: sjors op september 29, 2004, 10:06:32 AM
Dat is nu toch een betaalde zender geworden?

klopt, maar sommige mensen kunne het wel weer gratis hebben geloof ik, beetje vaag allemaal, ik had het trouwens op centerparks gezien, maar ze zenden nog steeds dezlefde dingen uit als vroeger ... zelfde aflevering zelfs.

Ik

je kan het ook gratis hebben maar dan moet je een satteliet-verbinding hebben en een decoder... (bij digitale tv is cartoon network ook gratis maar dat weet ik nie cker)

Monique

maar dan moet je wel weer net zon ding hebben
dead or life,, the difference is so big, the step so small

Ik

ik heb dat ding ook nie hor... mun oom heeft ut... hij had ook zoiets dat we gratis naar canal+ kunnen kijken...  ;D

Ik

troy komt er over 2 en een halve maand of 3 en een halve maand op he... vet goede film lijkt me dat...

maar terug naar het topic...

hillo

Waar keek jij vroeger toen je klein was naar?

Ik keek altijd naar Samson en Gert :P

Lies

#129
Natuurlijk keek ik ook naar Samson en Gert :P Bassie en adriaan vond ik ook geweldig, nou en boes doug, de smufen, sesamstraat de snorkels enzo :P ofzo keek ik ook wel eens en ja verder weet ik ff zo niet :P

Luc

Boes, Wicky de Viking, Calimero, Ovide, De smufen, de snorkels, de pili's, samson en Gert, B&A, Doug en natuurlijk Dommel! Ohja, Sinhbad de Zeeman ook wel eens. En Alfred Jodocus Kwak

:P En ik zou t allemaal best wel voor de gein nog eens willen kijken :P

hillo

Dat was het ja! Sinbad de Zeeman! Daar probeerde ik al de hele tijd op te komen :P

Marloes

ik keek altijd naar ernie :P ;D en dat doe ik nog steeds :P :P

li-tje

ik vond sesamstraat helemaal geweldig! En de Ninja Turtles ofzowiets:P:P En samson en gert!

hillo

Ninja Turtles :o dat vond ik echt helemaal nix :P ik had het er pas met iemand over... Dat alle drukke jongetjes van school altijd ninja turtles gingen spelen en tegen elkaar opbotsen :P