Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Kinderprogrammaatjes uit de oude doos

Gestart door Susa, juli 11, 2004, 17:09:54 PM

Vorige topic - Volgende topic

Monique

das waar..
grrr moe k je gelijk geve:P maar ik had ook n btje gelijk
dead or life,, the difference is so big, the step so small

Sjors

ja, hoor. Ik probeer me overal gewoon uit te praten.

Maar wat vinden jullie nu van Carlo en Irene

Susa

maar het was beter, want dan konden ze succesvol aan een nieuw programma beginnen. idols word ook uitgemolken, dat vind ook niemand leuk, mensen kunnen nu ook wel van tooske kotsen, niet echt goed voor haar carriere. ookal heeft idols haar wel beroemder gemaakt

Monique

telekids vond k ze leuk, maar in de carlo en Irene show wat minder... live and cooking kijk ik nooit, dus jah.. en carlo in uuh.. hoe heet dat? die spelshow van um.. Dat vind ik toch wel zooo dom owjah cash and carlo, dat is gewoon te dom, btje jammer
dead or life,, the difference is so big, the step so small

Susa

jah klopt, carlo alleen von ik altijd ff te druk eigenlijk, hij heeft ook altijd iemand bij hem die zegt wanneer ie te ver gaat enzo dat ie rustiger aan meot doen :P

Sjors

#50
Opdracht 8: "Mol Online"

Susa

de gagets van life en cooking zijn grappig, en ze ontvangen altijd leuke mensen ..,.

Sjors

Het is een hele goede opzet, maar die Rudolf heeft ook een grote inbreng in die show

Susa

jah, maar vaak wordt hij afgekapt, komt er niet veel van zijn uitleg terecht, die dingen die hij maakt zijn trouwens vet duur :P, me ma wilde eerst iets maken ofzo ..

Sjors

Ja, dat is televisie he, ze proberen je echt alles aan te smeren en ze zeggen dat het zo simpel is.

Susa

jah net als die reclame, maarja miss is het ook wel makkelijk, maar je meot alle kruiden in huis hebben de duurste wijnen enzo ...

Monique

en niet iedereen heeft dat....
dead or life,, the difference is so big, the step so small

Lies

Weetje welk programma ook vet is?  :P
De Smurfen  ;D

wicky the viking

 ::) waar ik naar keek toen ik klein was ?

- swiebertje
- Stuif es in
- Ren je rot
- Pipi Langkous ( wordt nu vaak weer herhaald en daar kijken nu mijn neefje & nichtje ook weer naar )
- Pepi & Koki
- De Bereboot

gr.
Robert
Rare Jongens ,
Die Romeinen

Susa

de bereboot komt nu nog welles op nickelodion, vreselijk saai :P