Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Peking Express 2

Gestart door disneyfilms, januari 08, 2005, 12:11:54 PM

Vorige topic - Volgende topic

Sjors

Citaat van: GwoOn Sjeef op januari 18, 2005, 14:24:34 PM
Ik had niet echt verwacht dat Rani en Hans gingen winnen want Elias en die andere zeiden dat ze hun gingen laten verliezen ... MjahzZ ik vond Hans en Rani ook het leukste koppel . :) .

Ik vond Reinier(zo hette hij tog) tof

Sjors


U fT. Me

Ik ga dat echt weer kijken joh !
Hopelijk is het dan net weer zo leuk als eerst !
Met als dat geruzie :P

Sjors

Het begon al iets spectaculairder dan het vorige jaar, vast omdat ze het spel al kennen.

Sander

Ja de eerste aflevering  ;D was super mijn favo koppelss zijn Jeroen en Manja en Natalie en Krieke. En die Steven die mag ik niet zo hij kreeg een lift word die boos op de chauffeur gaat die keihard schreeuwen "Go Go Go"en dan ook nog boos worden erbij  >:( Haha maar voor de rest was het geweldig leuke opdrachten en vet goed dat die Jeroen dat chinees zo goed kon / kan onthouden. Met die bakstenen was ook leuk toen Manja meteen die wagen(kruiwagen of wat het ook was ) om liet vallen met al die stenen er op.  ;D
Sander

U fT. Me

Best wel zielig dat de bakstenen er steeds van af vielen enzo ... Maar ze hebben toch gewonnen !
Ik vind het best wel leuk ,,,! Hoe ze dan proberen die mensen te vertellen of ze een gratsi atxi mogen of gratis overnachtingen enzo ...! Wel handig en beter voor hun dt de mensen in China zo gastvrij zijn ...!
Ik vond dat best wel eng lijken toen met dat ongeluk met die auto die naar drank ruikte.... :o

Sjors

Wat verwachten jullie van vanavond?

Wie verdienen de amuletten?

Sander

 ;D Ik hoop dat het heel spannend gaat worden aflevering 1 was al geweldig  ;D dus ik verw8 veel moois. En wie de ammuletten winnen ik hoop jeroen en manja.
Sander

Sander

Haha met die bakstenen was wel zielig idd. Ja dat ongeluk lijkt mij ook wel eng als dat gebeurd.
Sander

Sander

Ik heb er al weer zoveel zin in vorig jaar vond ik het niet zo leuk peking express ik heb het toen pas de laatste paar afleveirngen gevolgd maar ik denk dat het wel leuk blijft  ;D
Sander

U fT. Me

Ik vind deze PE ook leuk .. Maar vorig jaar was er meer pit in ..
Maar ja ze zijn ook net aan het beginnen he  ;)

U fT. Me

Citaat van: SandGSUS op maart 13, 2005, 19:23:56 PM
Haha met die bakstenen was wel zielig idd. Ja dat ongeluk lijkt mij ook wel eng als dat gebeurd.

Wel zielig dat dat ene meisje moest huilen ,... Maar ze had wel ene goed voorgevoel ,...
Want ze vertrouwde die mensen toch al niet  :)

Sander

Beginnnen nog wel  ;D ;D ;D haha geintje maar ik vond de 2 e aflevering geweldig
En voor de rest was het een hele leuke aflevering   jammer dat krieke en Nathalie even ruzie kregen maar het is al bijgelegd volgens mij en ik vond Jeroen en Manja weer super   en Just en Brechtje ook.
En met die kippen ook wel grappig  ;D. Ik vond die regeling die Rink deed dat van dat liften ook stom. Je regelt toch geen auto voor elkaar. Ik vind gewoon wie het eerst komt wie het eerst maalt.
Ik vond dat eten wel leuk.
Karla en Sophie ook erg leuk de politie neemt ze mee  ;D en auto;s nemen hun mee.  ;D Die mogen nog wel even blijven van me. En vind het niet erg dat die 2 jongens eruit zijn.
Sander

U fT. Me

Ik vond het wel grappig toen ze te horen kregen wat ze eigenlijk hadden gegeten :P
Dat die ene vader van huppeldepup het eten wel lekker vond ,...
Het leek mij juist hardstikke smerig :P

Sjors

Ik zou het eigenlijk ook weleens willen proeven, om gewoon de smaak te weten