Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Marc-Marie Huijbregts

Gestart door Sander, januari 08, 2005, 12:13:03 PM

Vorige topic - Volgende topic

Sander


Huijbregts werd geboren te Tilburg als zoon van Frans Huijbregts en Toos Huijbregts-Staps. Na de havo studeerde hij personeelswerk in Breda, maar al snel zocht hij zijn geluk in de musicalwereld. Hij solliciteerde bij de musical Company en werd aangenomen. Hierna volgden rollen bij andere musicals; het toneel; de opera; en in tv-series. Vernietigende kritieken op zijn eerste soloprogramma, een liedjesprogramma in 1991, weerhielden Huijbregts niet om zijn geld als acteur te blijven verdienen.

Eind 1998 ontmoette hij Raoul Heertje bij een presentatiecursus, die hem uitnodigde om mee te doen aan een open podium-avond bij de Comedytrain. Huijbregts leerde daar om als zichzelf op het podium te staan en niet als een acteur die een rol speelt. Ruim een jaar later stond hij in de finale van Cameretten 1999 die hij met overmacht won. Naast de juryprijs won hij ook de persoonlijkheidprijs ?n de publieksprijs, wat eerder alleen Joke van Leeuwen (1978) en Mumtaz Jafri (1995) was gelukt. Huijbregts kreeg tijdens de halve finale al een staande ovatie; iets dat nog nooit was voorgekomen tijdens het Cameretten-festival.

In 2000 ontving hij de Pall Mall export-prijs, en vervolgens maakte hij in korte tijd carri?re met zijn soloprogramma 'Marc-Marie H.' en met zijn optreden in het satirische tv-programma 'Dit was het nieuws' van de TROS. In 2001 tekende Huijbregts een contract met de KRO voor het maken van talkshow-achtige tv-programma's, waarna hij het live uitgezonden 'Marc-Marie Rechtstreeks' maakte. Dat programma verdween al snel weer van het scherm, na vernietigende recensies in de media.

Op 22 september 2004 mocht Huijbregts de eerste VSCD Cabaretprijs in ontvangt nemen. Hij kreeg de prijs voor het "meest indrukwekkende programma van het afgelopen seizoen".
Sander

Sander

Ken jij deze kandidaat ?
WAt vind jij van deze kandidaat?
En zou Hij een goede Mol kunnen zijn?
Sander

Basara

deze gast is ziek, serieus, hijs echt slim deze kerel :P

iig, ik vind em koel, ik hoop en stiekem denk ik ook dat hij de mol is... die gast probeert expres manieren te bedenken om geloofwaardig over te komen, want daarmee verbergt  hij dat hij ?cht liegt!

die gasten denken dat hij teveel acteert waardoor hij door de mand valt, maar hij WIL juist dat mensen dat denken

Sander

Ik vond hem ook erg grappig  ;D ;D Die stem en die kop alleen al iedereen moest erg hard lachen toen hij aan het liegen was!  ;D HIj zelf ook! zag die ogen  :o   ;D
Sander


wicky the viking

Probeert Marc Marie zijn Mollenstreken te verstoppen
In een pakketje humor
( zoas George ( de mol van 2003 ) dat deed d.m.v. onhandigheid )

???

Gr.
Robert
Rare Jongens ,
Die Romeinen

Susa

ja dat zei george wel, maar ik geloof neit dat hij alles speelde, hij was ook gewoon een deel zichzelf, weet ik wel cker ... ik heb die hele serie gezien, en vindt dat nogal makkelijk om aan het einde te zeggen
ik speelde dat ik onhandig was , maar goed :P

Sjors

Citaat van: susa op januari 16, 2005, 00:55:35 AM
ja dat zei george wel, maar ik geloof neit dat hij alles speelde, hij was ook gewoon een deel zichzelf, weet ik wel cker ... ik heb die hele serie gezien, en vindt dat nogal makkelijk om aan het einde te zeggen
ik speelde dat ik onhandig was , maar goed :P

Geaorge zijn kracht was dat als George hoogtevrees had, tijdens een opdracht enorme hoogtevrees, maar George heeft het fantastisch gespeeld.

Marc-marie= lachen. Dat zou natuurlijk een hele goede mantel zijn over zijn mollenstreken

wicky the viking

Ik blijf erbij dat MM de mol is ,
het gekke doet zich nu echter voor dat ...
als ik de aflevering van gister goed bekeken heb , dat geen van de andere finalisten ( Yvon & Lottie ) op hem stemmen !

Die stemmen op elkaar , Yvon heeft weliswaar geen test gemaakt ( vanwege de behaalde vrijstelling ) maar heeft wel laten doorschemeren dat ze Lottie als mol ziet .
Maar wie zal er dan gaan winnen als ze allebeide op een verkeerde stemmen ?
Lijkt me interesant  :P

Gr.
Robert
Rare Jongens ,
Die Romeinen

Jessikip

-XxX-? Jessikip

geertje

Ik vind het echt jammer dat MM niet de mol was, hij zou een sup?r mol geweest zijn..
al die dingen zoals die foto + eigenschap (met die boot)-opdracht, hij verprutste de hele opdracht, maar iedeen pikte het gewoon van hem.
En net zoals met die gestolen foto, van die krokodil..hij zou echt een fantastische mol zijn geweets, tot het einde hoopte ik nog dat hij het was, maar helaas, het was Yvon, ik vond haar niet zo'n geweldige mol..