Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Victoria Koblenko {Afgevallen}

Gestart door Sander, januari 08, 2005, 14:25:17 PM

Vorige topic - Volgende topic

Sander



Biografie
Dit schreef Victoria Koblenko zelf!

Ik werd geboren op 19 december 1980 in het kleine stadje Vinnitsa in Oekra?ne. Aangezien mijn ouders een jongetje hadden verwacht, was ik dus een grote verrassing. Er moest na de geboorte snel een andere naam worden verzonnen: Victoria werd het, ofwel de overwinning.

Tot mijn 12de groeide ik als enig kind op in Oekra?ne en tot mijn puberteit leek ik inderdaad eerder op een jongetje dan op een meisje. Mijn ouders waren vrij jong toen ik geboren werd. Mijn moeder studeerde net af aan het Conservatorium en daarom was ik veel bij mijn grootouders.

Mijn helderste herinnering aan de tijd dat ik een peuter was, is dan ook dat mijn opa me steeds op een slee in een gigantisch sneeuwlandschap naar de lagere school bracht. Mijn studiecarri?re begon al vroeg, want al op mijn 7de ging ik naar de middelbare school (zo was het schoolsysteem in de voormalige Sovjet Unie). Daarnaast was ik vrij actief bezig in de sportschool met turnen en later op de muziekschool met pianospelen en zingen.

Mede door de spreekwoordelijke oost blok zweepmethode van trainen, was ik van plan om turnster of pianiste te worden. Nou, geen van beide is het geworden, hoewel ik van dat pianospelen nog heel vaak spijt heb.

Toen ik 12 jaar was maakten mijn ouders de overtocht naar Nederland. In tegenstelling tot wat je vaak hoort over emigreren, vond ik het geweldig! Het was een nieuwe start, maar vooral een nieuwe uitdaging. Nederlands leren kreeg de primeur. Na een jaar fulltime de taal te hebben geleerd in Brabant verhuisden we naar Krimpen aan de Lek (of all places!).

Na een poging op een basisschool en een internationale school, was nu de volgende stap: de brugklas! De kans die ik hier kreeg beschouw ik nog steeds als een van de meest waardevolle in mijn leven. Ondanks mijn gebrekkige Nederlands en slechts 2 maanden in de brugklas mocht ik naar 2 Gymnasium. Op voorwaarde dat ik in de zomer mijn Nederlands op niveau zou brengen en het hele jaarprogramma van Frans zou inhalen. Nou, kom maar op, dacht ik.

Van die beslissing kregen ze geen spijt, want 5 jaar later kreeg ik mijn diploma! Daarna is de overstap naar de Universiteit van Leiden vrij snel gegaan. Ik heb gedurende mijn hele middelbare school geen enkel benul gehad van wat ik wilde worden, maar wist wel dat ik niet direct na school wilde gaan werken. Daar was ik nog veel te onvolwassen voor.

De zoektocht naar een algemene en brede studie duurde niet lang. Ik koos in principe vrij impulsief voor Politicologie en later voor Ruslandkunde. Gedurende mijn eerste studiejaar heb ik me laten inschrijven bij castingbureau's voor commercials, die ik wel eens deed als bijbaantje. Na een succesvolle vrije screentest kreeg ik de vraag of ik het leuk zou vinden als er een rolletje geschreven zou worden bij GTST.

Ik schrok me wezenloos, maar na aandringen van onder andere studiegenoten heb ik de mogelijkheid met beide handen aangegrepen. Zoiets zou immers niet snel nog eens op mijn pad komen. En kijk aan, het derde seizoen is al bijna ten einde en om nou te zeggen dat Isabella me nu al verveelt.. Nou, nee, nog niet! Bovendien ben ik er nog lang niet uitgeleerd. Dat geldt wel bijna voor de studies in Leiden. Volgend jaar hoop ik af te studeren, maar eerst een stage in Moskou lopen deze zomer.
Sander

Sander

#1
 ;D WAt vind jij van deze kandidaat? En zou zei een goede Mol kunnen zijn?
Sander

Sander

 ;D Ik vind Victoria een leuke kandidaat voor het programma !!
Sander

li-tje

Citaat van: SandGSUS op januari 09, 2005, 14:44:12 PM
;D Ik vind Victoria een leuke kandidaat voor het programma !!

Ik ook, mar kdenk nie da ze de mol kan zijn ;)

Lies

Zou ze misschien heimwee hebben en dat ze terug naar huis wil dat ze zo afgezonderd is? :P

Sander

NOu misschien is zij gewoon wel zo! Misschien is het de volgende aflevering wel anders!
Sander

Eck

Victoria moet winne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111 *go victoria*

wicky the viking

Ze leek niet echt verrast toen Angela zei dat de 1ste executie direckt zou komen ,

Ook tijdens de executie zelf leek ze niet zenuwachtig

Komt dat omdat ze de mol is ?

Gr.
Robert
Rare Jongens ,
Die Romeinen


Susa

jochem zij is vers ....  ::)

Sjors

Ze was verdacht goed in het liegen, terwijl andere acteurs en actrices het lieten afweten, maar het zou heel opvallend zijn als ze al heel snel laat zien dat ze goed kan liegen. Dus ik denk dat ze een goede kans heeft op de winst

Pieter_Storms

Waar is mijn post heen ??/

Lies

In een intervieuw met Gijs wordt er gezegt:
Ze schrijft alles in haar notitieboekje in het Russisch op!
Waarom zou ze dat doen denken jullie??

zodat andere mensen niet kunnen weten wie zij denkt dat de mol is?

wicky the viking

Citaat van: Eli op januari 28, 2005, 17:02:17 PM
In een intervieuw met Gijs wordt er gezegt:
Ze schrijft alles in haar notitieboekje in het Russisch op!
Waarom zou ze dat doen denken jullie??

zodat andere mensen niet kunnen weten wie zij denkt dat de mol is?

Dat denk ik niet ,
een mol hoeft geen notities bij te houden .
en om nou te voorkomen dat een ander ze stiekum toch leest zal ze ervoor
gekozen hebben alles in het russisch te schrijven .

Gr.
Robert
Rare Jongens ,
Die Romeinen

Susa

Citaat van: wicky the viking op januari 29, 2005, 14:38:25 PM
Citaat van: Eli op januari 28, 2005, 17:02:17 PM
In een intervieuw met Gijs wordt er gezegt:
Ze schrijft alles in haar notitieboekje in het Russisch op!
Waarom zou ze dat doen denken jullie??

zodat andere mensen niet kunnen weten wie zij denkt dat de mol is?

Dat denk ik niet ,
een mol hoeft geen notities bij te houden .
en om nou te voorkomen dat een ander ze stiekum toch leest zal ze ervoor
gekozen hebben alles in het russisch te schrijven .

Gr.
Robert

ja dat is toch ook logsich dan ... als ze de mol is en ze schrijft in het russisch.. wat schrijft ze dan op he?? ik ben de mol in haar boekje :S