Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Aanstaande Vrijdag is het zover...

Gestart door Sander, januari 11, 2005, 14:18:28 PM

Vorige topic - Volgende topic

Sander

Wie is de Mol?
Gaan jullie ook kijken vrijdag?
Ik heb er nu al zin aan! ;D ;)
Sander

Sjors

IK heb er ook vreselijk veel zin in, ik heb er een kleine 2 jaar op moeten wachten,  ik hoop dat na deze serie er nog meer zullen komen!

Sander

Sander

Sjors


Sander

Citaat van: sjors op januari 11, 2005, 16:46:31 PM
Citaat van: SandGSUS op januari 11, 2005, 16:40:52 PM
;D Nou bij SBS ! Gaat het verder!

Is dat al 100% zeker?

100 % niet  maar dit melde woestijnvis
De producent van Wie is de Mol?, Woenstijnvis, heeft zojuist bekend gemaakt dat het spelprogramma Wie is de Mol? vanaf het najaar van 2005 ondergebracht wordt bij de commerci?le zender SBS6. In het voorjaar van 2005 wordt de vijfde serie van het programma bij de AVRO uitgezonden, dat dit de laatste serie was bij de AVRO was al bekend. In deze vijfde editie nemen BN'ers deel.
Sander

Sander

De vijfde 'Wie is de Mol' met BN-ers moet nog uitgezonden worden maar er is evengoed al nieuws over een eventueel zesde seizoen. De AVRO heeft steeds gezegd dat het vijfde seizoen het laatste zou zijn omdat het te duur werd. De producent, IDTV, zag dat toch anders en is er mee de markt opgegaan. Naar nu bekend is geworden is SBS6 hoog ge?nteresseerd in een overname, en overweegt om het al in het najaar van 2005 in de programmering op te nemen. Dus dit jaar misschien zelfs twee keer 'Wie is de Mol'! Helaas zal Angela Groothuizen wel niet kunnen meeverhuizen als presentatrice.

(Bron: Mediawatchers)
Sander

Sander

9 januari 2004 - Al een paar dagen is het eerste promofilmpje voor de vijfde serie van WIDM op Nederland 1,2 en 3 te zien. Met dank aan Lorelei van www.wieisdemol.com,kunnen wij het filmpje ook zien. Je hoeft nu dus niet meer constant de reclameblokken in de gaten te houden om het filmpje te kunnen spotten. Bekijk het hier en discussier erover mee op het forum![wieisdemol.com]

[>>> Bekijk het promofilmpje]http://www.wieisdemol.com/trailer_widm_2005.wmv
Sander

li-tje


Lies

Bij mij doet iet niet omdat ik geen window's media nogwat heb

li-tje

kheb wel winow media player, mar hij doet t gwoon nie

Ik


Sjors

#11
Volgende topic:
abcd

ab + cd = 51
ac + bd = 33
a + bcd = 24

Stal a =1 en b =2 dan ab = 12

Eck

Ik heb de eerste aflevering gezien ja!! Ik von hem alleen nie zo heel erg boeiend. Volgende week begint het spel pas echt. Dus ik heb echt zin in volgende week vrijdag. ;D

Lies

Ze herhalen wie is de mol 2005 weer op nederland 1! zag ik vanochtend dus k denk elke zaterdag ofzo :)

Tinuzzz

Ik kijk het nu ook, de Kunstopdracht!!
Ik ben op vakantie tot 20 augustus