Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Aflevering 1

Gestart door Sjors, januari 14, 2005, 21:34:45 PM

Vorige topic - Volgende topic

Sjors

Al idee?n over wie de mol is? En wat vond je van de aflevering....

Sander

Ik vond de eerste aflevering erg leuk!!  ;D ;D Moest vooral lachen om die marc marie nog. En victoria vond ik geweldig. Maar wie de mol is ik zou het niet weten. Ik hoop Victoria. Ik schrok wel even toen ze zeiden dat Yvon er uit was. Maar gelukkig was dat nog niet zo ;D ;D
Sander

Lies

Ik vond het ook erg leuk.. Ik vind die Marc-Marie beetje leipo :P Maar dat er niemand uit was had ik wel verwacht

Sander

AFLEVERING 1
Omgeving Opdracht 1
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *   
De eerste kennismaking van de kandidaten is op het Landgoed Keukenhof in Lisse. Het landgoed is gebouwd op de oude strandwallen en de daartussen gelegen veenweide gebieden. Het totale landgoed omvat ca 220 ha grondgebied. Oorspronkelijk gesticht als groot woonhuis in 1641 door de heer Adriaen Martensz. Block, die zijn kapitaal vergaard had als Commandeur der Verenigde Oost-Indische Compagnie.

In 1861/62 werd het huis door de familie Van Pallandt verbouwd tot zijn huidige verschijningsvorm, naar een ontwerp van de architect Saraber. In 1857, is de Engelse landschapsstijl ingevoerd naar ontwerp van de heren J.D. en L.F. Zocher.

Liegen
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

De tien kandidaten krijgen allemaal twee vragen voorgelegd van een speciaal panel dat bestaat uit helden van 'Wie is de  mol' uit voorgaande jaren. Het zijn finalist Robin van de eerste serie, winnares Sigrid en mol Nico van de tweede serie, finaliste Jantien en mol George van de derde serie en winnaar Ron van de vierde serie. Iedere kandidaat stelt zelf zijn jury van drie molhelden samen en mag zelf weten welke vraag met een leugen wordt beantwoord. Dit moet op z? een overtuigende wijze worden gedaan, dat de drie molhelden erin trappen. Lukt dit, dan verdient die persoon ? 500,- voor de pot. De kandidaat die daarna aan de beurt is, kan dat geld potten (het geld veiligstellen) en zelf ook voor ? 500,- gaan spelen, maar hij kan ook niet potten en zelf voor ?1000,- gaan spelen. Als dat ook lukt dan zit er ?1500,- in kas (? 500,- plus ? 1000,-). Als de kandidaat daarna ook niet pot dan speelt hij voor ?1500,- en kan de kas tot ? 3000,- laten groeien.



Helaas zijn er maar vier die erin slagen om de jury om de tuin te leiden (Victoria, Roeland, Gijs en Lottie). Maar omdat Yvonne en Marc-Marie verzuimden te potten en zelf de mist ingingen, Sander wel potte en Lottie als laatste aan de beurt was waardoor haar ?500,- rechtstreeks in pot ging, komt er maar 1000,- in de groepspot.



Sander

Sander

#4
?
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Bij elke hint hoort een foto

Hint 1,
Yvon besluit niet te potten bij het liegspel, maar beantwoordt haar vraag niet goed, waardoor het door Victoria verdiende geld niet in de pot komt.


Hint 2,
Marc-Marie besluit ook niet te potten bij het liegspel, maar beantwoordt zijn vraag niet goed, waardoor het door Gijs verdiende geld niet in de pot komt.


Hint 3,
Jim, Isabelle, Sander en Yvonne liegen alle vier ook slecht en verdienen geen geld voor de pot.


Hint 4,
Waarom komt Victoria pas later in het restaurant in Adelaide aan?


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *



Sander

li-tje

kwas gistre avond nar club, samen met wa vrienden, en 1tje heeft de aflevering opgenomen en daarom kijken we dr vanaaf met zn alle naar ;)

Sander

 ;D Oh haha dat wordt wel gezellig dan en erg leuk! Was echt een leuke aflevering alleen volgende week begint het pas echt!
Sander

leowiet

Citaat van: SandGSUS op januari 15, 2005, 13:46:03 PM
;D Oh haha dat wordt wel gezellig dan en erg leuk! Was echt een leuke aflevering alleen volgende week begint het pas echt!

HEY sander haha he eindelijk een berichtje aan het type, mense wou eve zegge dat ik er net achter kwam dat ik 1e aflevering heb gemist en dat vindt ik best jammer. Maar ga zeker volgende week kijke kuss mij leowiet

wicky the viking

Ik vindt dat alle kandi's van "wie is de mol 2005" van de tv
wel iets deden om zichzelf verdacht te maken .

Het is dus ook nog niet mogelijk om te zeggen wie de mol is .

Tijdens de excecutie kreeg ik al vrij snel in de gaten dat er niemand uit zou gaan .
Er waren van alle 10 deelnemers "aktie"beelden genoeg laten zien , in alle voorstukjes .
en die had men nog niet laten zien .

Gr.
Robert

Rare Jongens ,
Die Romeinen

Lies

Citaat van: wicky the viking op januari 15, 2005, 15:04:30 PM
Ik vindt dat alle kandi's van "wie is de mol 2005" van de tv
wel iets deden om zichzelf verdacht te maken .

Het is dus ook nog niet mogelijk om te zeggen wie de mol is .

Tijdens de excecutie kreeg ik al vrij snel in de gaten dat er niemand uit zou gaan .
Er waren van alle 10 deelnemers "aktie"beelden genoeg laten zien , in alle voorstukjes .
en die had men nog niet laten zien .

Gr.
Robert


Jah dat viel mij ook al op..

Susa

lag natuurlijk voor de hand ....

Sjors

Met BN'ers zal het spel heel anders gespeeld gaan worden. Maar dat is na 4 jaar Wie is de mol, dan voor de echte fan ook weer de kick

levi123

ik vond het leuk om die oud-molhelden weer te zien die ron is echt veranderd en ik vond robin verdomd veel op robbieazerty lijken is hij dat niet
My name is Very Fucking Confused;what's your name?

hillo

Over late reacties gesproken :| de aflevering 1 van 2 series verderop komt er al bijna aan :P

levi123

Maakt mij iets uit!
Ik gooi zometeen nog een sneeuwbal naar je!
My name is Very Fucking Confused;what's your name?