Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Nieuws 2005

Gestart door Sjors, juli 13, 2004, 22:27:39 PM

Vorige topic - Volgende topic

Sjors

Zal dit jaar het 50.000e berichtje nog geplaatst worden?

~McDuck*

Dan moeten we nog even snel doorposten...! Misschien als de game van het jaar binnen het jaar te verkrijgen valt...?

Moet er wel druk gestemd worden op alle polls! (dus ook de herkanzer poll)

Killerflight

Nou wil je dat laat mij tenminste wat topics maken zoals Ja Of Nee.
Want er moeten denk ik of meer op topics gepost worden of meer topics herpost worden of nieuw gemaakt worden.
Dan halen we het.

~McDuck*

Ik denk dat het het handigst is als je oude topics weer opnieuw ter discussie stelt met een stelling.

Killerflight

Jah maar hoe starten we die oude discussies weer. Als de namen ervan gewijgid kunnen worden en uitleg beter wordt. Zo? OF gewoon er lekker op posten. Wat pas leuk is als er zo een ruimte komt dat heet slow chat. Daar maar dan ook alleen daar kan je lekker nutteloos posten. Want jah sommige willen gewoon wat energie kwijt.
Is dat een goed idee?

~McDuck*

Nee! Nutteloze post heeft geen nut!

Het moet natuurlijk wel goede post zijn. Dus als je een nieuw ond. opnieuw in de aandacht brengt, vraag je bijv iets zodat anderen daarop kunnen reageren.

djwimmy

ja daardoor kan een topic gewoon dood lopen als je veel off topic ga en nutteloze berichte plaats.
Posten hier posten daar we posten overal!!

Luc

Ik heb soms zin om oude topics weer een beetje actiever te maken, zoals de Lama's vragenronde ;)

Killerflight

Ah ik ook maar ik snap van sommige topics dus echt geen malle moer.

Luc

Dan moet je naar het eerste bericht kijken, daar staat meestal uitleg

Killerflight

Aha maar als ik dan al bij het laatste bericht ben dan ben ik de opdracht ervan alweer vergeten.