Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Waarom blijf jij op het forum?

Gestart door Sjors, februari 19, 2005, 23:22:03 PM

Vorige topic - Volgende topic

Luc

Tsja....forum ooit ergens tegengekomen en eigk omdak mee wil doen aan volgende mol en wat dingen wil organsiseren enso ;D

Voor de rest eigk om me niet zo te vvelen ;D


Broken-rose

Omdat ik me meestal wel verveel, zo zonder sociaal leven :P ..en omdat mijn broer me dit forum aanraadde.

Sjors

Citaat van: Broken-rose op juli 27, 2005, 20:37:37 PM
Omdat ik me meestal wel verveel, zo zonder sociaal leven :P ..en omdat mijn broer me dit forum aanraadde.

kijk dat wordt nog eens een ere-titel voor Sjoerd

Broken-rose

Toch wel?...dat was niet mijn bedoeling hoor :P maar ik heb ook wel lol met dat geef me een koe zpel... da vind ik ook wel een reden om te blijven... ( dag eretitel!!! )  ;D

Sjors


Broken-rose

jawel hoor..maar heeft hij er al niet genoeg?..hij zei net zelf dat hij er al 1 had... :P
Maar toch..hem treiteren blijft altijd leuk :P ;D

Sjors

Net zoals Sjoerd jou treiteren leuk vind...

Broken-rose

ja, jammergenoeg is hij er toch meer getraind in..  :-[ maar ja.. begin er steeds beter in te worden  :P

Sjors

Je mag best een "pest Jilt" topic openen hoor, Sjoerd jij mag natuurlijk ook pest Broken-rose topic openen


Broken-rose

Nah.. ;D wat zou er dan in moeten staan?.. dat pesten gaat vast meer hier in huis dan op het forum...

~McDuck*

Waarom blijf ik op het forum?

Simpel!
Het is hier gezellig, omdat er zoveel onzin wordt gezegd ;) :P nee hor...
't Is altijd weer gezellig als je weer nieuwe mensen kent waarmee je kan praten.

Sjors

Ja, waarom blijf ik?
Ik denk omdat er een of andere trol onder de berichtjes van McDuck staat

Ulysses

Ben nu geloof ik twee keer gestopt, maar kennelijk ist 't toch erg verslavend.. :P
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


poltergeist