Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

De farm

Gestart door Sjors, maart 03, 2005, 18:02:12 PM

Vorige topic - Volgende topic

Sjors

Vanaf vanavond De Farm
20.30 op Yorin

Diep in het hart van Zuid-Afrika, ver van de bewoonde wereld, ligt een boerderij waar de tijd heeft stilgestaan. Geen gas, geen stromend water en geen elektriciteit. Een zestiental avonturiers, afkomstig uit Nederland en Vlaanderen, reist af naar deze plek. Vanaf donderdag 3 maart is bij Yorin in het gloednieuwe programma ?De Farm?, de nieuwste creatie van de bedenkers van het gerenommeerde ?Expeditie Robinson?, te zien hoe deze diehards hun hectische levens achter zich laten en beginnen aan een ongekend spannend avontuur. Van slapen op met stro gevulde jute zakken tot wassen in het meer; ?De Farm? is van elke luxe verstoken. De groep moet samen de uiterst primitieve boerderij draaiende houden; de debuterende boeren verbouwen zo goed en zo kwaad als het gaat hun eigen voedsel en verzorgen zelf de veestapel. De onervaren agrari?rs krijgen hierbij hulp hulp van een ?mentor?. Deze Zuid-Afrikaanse boer probeert zijn kennis van flora en fauna over te brengen op de city slickers. Elke week valt er een kandidaat af door middel van zenuwslopende en uitdagende duels, waarbij het kan aankomen op onder meer inzicht of fysieke kracht. De winnaar van ?De Farm? gaat na dertien weken naar huis met 50.000 euro. Naast de benodigde teamspirit is er dus ook sprake van hevige concurrentie. De presentatie van ?De Farm?, dat ook in Belgi? wordt uitgezonden, is in handen van Yorin-coryfee Gijs Staverman en VTM-presentatrice Evi Hanssen. 
Erland Galjaard, programmaleider van Yorin: ?Wij zijn blij en trots dat we ?De Farm? hebben bemachtigd. Het heeft alles wat een Yorin-programma nodig heeft: meeslepende reality, dramatiek, avontuur, spannende confrontaties tussen de deelnemers en fabelachtige beelden van de prachtige natuur waarin ze (over)leven. Het programma is een wereldwijd succes en in talloze Europese landen de nummer ??n op het gebied van real life entertainment. We hebben er alle vertrouwen in dat de Nederlandse versie daarop geen uitzondering zal zijn?. In ?De Farm? komen wekelijks twee mensen uit de groep tegenover elkaar te staan in een duel. De spanning loopt hierbij flink op, want pas later op de avond, in de tweede uitzending vindt het duel plaats. De zogenaamde farmleider, die wekelijks wordt verkozen, wijst een duellist aan, die op zijn of haar beurt weer een tegenstander kiest. Dit levert de nodige spanningen binnen de groep op. Een avond ?De Farm? zit daarmee van kop tot staart vol emotie: van het functioneren van de nieuwe farmleider tot het aanwijzen van de duellisten, van de ontknoping tot het afscheid en de bekendmaking van de nieuwe farmleider. In de dertiende en laatste week zijn er nog vier farmers over, die hopen op een plaats in de finale. Alle afgevallen deelnemers komen in deze laatste week terug naar ?De Farm? en gezamenlijk bepalen zij wie er gaan strijden om de hoofdprijs van 50.000 euro.

Uitzending: wekelijks, vanaf donderdag 3 maart. Deel 1 tussen 20.30 uur en 21.40 uur. Deel 2 tussen 22.40 en 23.10 uur. ?De Farm? wordt wekelijks in ??n lange uitzending herhaald vanaf zondag 6 maart, tussen 18.55 en 20.30 uur.


ook: defarm.org

U fT. Me

Nu moet ik kiezen waarna ik ga kijken ...
De Farm of Peking Expres  :'(

Sjors

kiezen hoeft niet hoor, farm is donderdag en peking is zondag. En de herhaling van de farm is precies voor peking

Lies

Was het leuk? Het lijkt me wel leuk, maar kan dan niet kijken miss dat me ma het op kan nemen, als het leuk is tenminste :-\

U fT. Me

Dan ga ik de farm wel kijken dan ! :D
Toen ik de voorstukjes zag leek het best wel op Peking Expres ,,, !

Sander

 ;D De 1e aflevering donderdag om Half 9 was best wel leuk maar denk dat de 2e aflevering stukken leuker word dan begint het pas echt nu was het allemaal nog voorstellen enzo. En 2 opdrachten dacht ik  ;D maar ik verw8 dat het stukken leuker gaat worden.  :)
Sander

U fT. Me

Vinden jullie het niet op Peking Expres lijken ?
Ik best wel een beetje want je hebt dat ook met opdrachten vervullen ...
Maar ja het is ook van de makers van Peking Expres ...
Die hebben ''De Farm'' bedacht ... ! :)

Sander

 ;D Ik vind het totaal anders maar qua opdrachten dat hoort er gewoon bij. Maar ik vind de farm wel iets minder leuk ik vind het niet zo spannend alleen bij de opdrachten en de laatste opdracht vond ik niet zo leuk.
Sander

U fT. Me

Ik kijk het niet omdat ik het teveel op PE vind lijken ,....
Maar ja mijn mening is als programma's op elkaar lijken dan is het niet zo leuk ..  :)

Sjors

Je vind het lijken op Peking Express?
Lijkt me echt heel raar.
Ik vind het eerder lijken op Expeditie Robinson

Sander

Idd ik ook hoor  ;D shefali kun je geen verschil zien hahahah  ;D
Sander

U fT. Me

Citaat van: SandGSUS op maart 13, 2005, 22:24:50 PM
Idd ik ook hoor? ;D shefali kun je geen verschil zien hahahah? ;D


Nee .. komt er zeker ook 1 tje achter hea  :P

Sander

 ;D Morgen aflevering 3  ;D Heb er weer zin aan en nog even dit:

Yorin heeft de uitzendtijden van De Farm gewijzigd. Vanaf aanstaande donderdag 17 maart wordt De Farm in ??n keer uitgezonden, tussen 20.30 en 22.00 uur bij Yorin.

De Farm was eerder te zien van 20:30 tot 21:40 en van 22:40 tot 23:10. Het eerste en tweede deel van het programma werden onderbroken door de televisie- show van Robert Jensen. Jensen's programma verschuift nu naar 22:00.

Afgelopen donderdag zakten de kijkcijfers van De Farm in naar 422.000 kijkers. De eerste aflevering werd een week eerder door 561.000 kijkers bekeken. Het programma, van de makers van Expeditie Robinson, wordt gepresenteerd door Gijs Staverman en Evi Hanssen.
Sander

U fT. Me

Best wel veel kijkers zeg ...  :P

Sander

Vanavond een nieuwe aflevering van de farm  ;D
Sander