Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

beste spel voor online gaming

Gestart door Chris.B, juli 21, 2004, 21:30:23 PM

Vorige topic - Volgende topic

Chris.B

world of warcraft lijkt mij juist wel weer leuk

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

Basara

dat zei  LC ook al :P world of warcraft gaat zwaar ownen :D

Chris.B

gewoon warcraft is ook leuk en ik vind dungeon siege ook leuk en dit is een samenveoging als t ware

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

Daam

Vergeet niet dat Enter The Matric wel is gemaakt door heel iemand anders dan de makers van MatriX Online. Al de gamerecensisten zijn er helemaal gek van, het zou de beste MMOG in een heeele lange tijd zijn.

Basara

Bullshit en fanboy praat. het werkt gewoon niet. World of warcraft heeft allereerst de meest betrouwbare producer die er bestaat (geen twijfel mogelijk, blizzard is wereldwijd zo gewaardeerd, en levert kwaliteit af of gewoon niets.) en daarin zijn veel dingen verwerkt die in de beta nu al rocken, matrix heeft niets dat wat waardevols heeft daarbij vergeleken...maar als vampire the masquerade TOCH online zou gaan zou die ze mischien allebei wel beaten (alhoewel world of warcraft gewoon zeer speelbaar en vooral leuk gaat worden.)


het heeft een gezicht. het werkt goed, je raakt nooit uitgewerkt, niet doordat je leveld, maar door de vele mogelijkheden, en je kan je favo warcraft 3 hero nadoen =)

Chris.B

nou das te hpen voor ze en die gameblabla heben messchien wel niks erop aan te merken maar bij sommige spellen maakt dat nie uit want die zijn toch een flop geworden

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

Daam

Citaat van: Basara op september 06, 2004, 19:09:33 PM
Bullshit en fanboy praat. het werkt gewoon niet. World of warcraft heeft allereerst de meest betrouwbare producer die er bestaat (geen twijfel mogelijk, blizzard is wereldwijd zo gewaardeerd, en levert kwaliteit af of gewoon niets.)
Ja, de meest betrouwbare, maar ook de beste?
Citeeren daarin zijn veel dingen verwerkt die in de beta nu al rocken, matrix heeft niets dat wat waardevols heeft daarbij vergeleken...
Plot lines by the creators of The Matrix continue the Matrix story where the movie trilogy leaves off and provide you with deep insight into the world of the Matrix.
The Matrix Online will engage you with special events, missions, and monthly story cinematics, all of which effect the action in the game. 

Wat er op neer komt dat er contstante beweging is. Dan raak je pas niet uitgewerkt. Om nog maar te zwijgen over Richworld technologie, wat er op neer komt dat de MegaCity het grootste online speelgebied ooit is, zonder laadtijden. Dat je elk gebouw in kunt lopen, elk raam wat je ziet schuilen kamers achter. Inmens.
En natuurlijk alle nieuw ontwikkelde spelidee?n, kledingsystemen en gevechten. Absoluut niets waardevols hoor. ;)

Basara

welkom tot het genre MMORPG me vriend. weetje wat er nou zo leuk aan is?

The Matrix Online will engage you with special events, missions, and monthly story cinematics, all of which effect the action in the game.
Wat er op neer komt dat er contstante beweging is. Dan raak je pas niet uitgewerkt.

dit komt in elke mmorpg voor

en sadly , evenals dit

Richworld technologie, wat er op neer komt dat de MegaCity het grootste online speelgebied ooit is, zonder laadtijden. Dat je elk gebouw in kunt lopen, elk raam wat je ziet schuilen kamers achter. Inmens.
En natuurlijk alle nieuw ontwikkelde spelidee?n, kledingsystemen en gevechten.

dit kan "helaas" bij wow ook, alleen dat heeft een gezicht.

en als je het mij vraagt is blizzard na nintendo de beste ontwikkelaar  ter wereld wrom? nintendo is gewoon net iets beter met briljante dingen als zelda en mario 64, en meer recentelijk pikmin , het is niet iedereen ze ding, maar veel beter bedacht en uitgewerkt dan bijna alle spellen (maar daarom dus niet per se leuker, want dat is een mening vraag, ik haat pikmin namelijk =) )

blizzard is op rts gebied absoluut king. geen twijfel mogelijk. starcraft ghost ziet er ook wonderbaarlijk uit, maar dat is persoonlijk niet me ding. het is vooral SPEELBAAR. iets wat ik in matrix online nog niet zie zitten.

wat WOW dan betreft: Diablo anyone? Diablo in een beter uitgebreider universum in een extreem grote wereld waar je gezellig ook alle huisjes in kan (en in kan breken =) ) etcetc, de mmorpg stuff erbij,
waar je ECHT diep op kleding en skills af kan gaan en waar echt uiterlijk kan worden gemaakt door de rassen en klasses,

het pvp system is diep over nagedacht omdat blizzard lang in de bizniss van rpgs en rtsses zit, evenals betaling en leveln en death systems. alles klopt gewoon., en het is ook nog eens gruwelijk groot , maar dat is in bijna alle betaalde mmorpg zo.

Ik

day of defeat is absoluut het beste online spel... vind ik...  :-\

~McDuck*

maar ik denk dat CoD UO nu de beste wordt!

Ik

die moet ik eerst spelen voordat ik mijn mening daarover kan vormen

~McDuck*


Maarten

heb Cod uo toevallig en et is cker ownage stuk beter als battlefield....

Ik

kep um nu... geleend van iemand... de gewone tenminste... en die vind ik vet leuk op i-net... nu koop ik het... + dan ook nog UO

Chris.B

call of duty vindt ik niet echt super

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!