Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

beste spel voor online gaming

Gestart door Chris.B, juli 21, 2004, 21:30:23 PM

Vorige topic - Volgende topic

Ik

ik wel... tis veel mooier dan andere wo2 spellen

Chris.B

is het alleen veel mooier nou dan vindt ik het geen reden om het leuk te vinden

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

Ik

ook leukere gameplay dan battlefield (vind ik)

Chris.B

ja want ik ben het niet met je eens

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

Ik

ik hoor ook veel over world of warcraft... was dat eigenlijk...??

Chris.B

das een rpg ik zef zou het wel graag willen hebben

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

jan

warcraft... wat isser nu zo leuk om met trollen wat gebouwtjes van mensen te verbrokkelen..

counterstrike.. wat isser nu zo leuk aan om een niet bestaand mensje neer te schieten, dat na 2 minuten weervrolijk probeert jouw neer te maaien (lijk mij wel net terrorisme)

the point is.. verdoe je tijd iets beter!

~McDuck*


Basara

Citaat van: jan op november 23, 2004, 16:36:33 PM
warcraft... wat isser nu zo leuk om met trollen wat gebouwtjes van mensen te verbrokkelen..

counterstrike.. wat isser nu zo leuk aan om een niet bestaand mensje neer te schieten, dat na 2 minuten weervrolijk probeert jouw neer te maaien (lijk mij wel net terrorisme)

the point is.. verdoe je tijd iets beter!

wat is er nou leuk aan zaniken op mensen die tenminste wel lol hebben in hun leven en die niet hun leven verdoen met schelden op fora omdat ze blijkbar in het echte leven geen kans krijgen om te schelden.

point kapot bij deze,

van gamen heb je al helemaal geen verstand is uit die twee dingen uit te halen, want als je denkt dat gamen zo simpel in elkaar steekt ben je niet echt erm...ingewijd....in de wereld van gamen.

if you don't like what I'm saying prove me wrong. met tijd verdoen met warcraft kan je mooi wel duizenden euri's winnen...

~McDuck*

kan je daar geld mee verdienen dan?

Sander

 ;D Wist ik ook niet maar Warcraft is wel leuk!  ;D
Sander

Basara

Citaat van: Omerta op januari 10, 2005, 15:47:49 PM
kan je daar geld mee verdienen dan?

er zijn een hele hoop toernooien vrind, tis geen ding om van te leven , maar tis toch een behoorlijk zakcentjes (met als toppunten bedragen die oplopen naar 100000+ en gratis reis naar toernooi land etcetc )

~McDuck*


Sander

Sander

Basara

moet je wel fokked op lang oefenen en dergelijke en taktisch talent hebben :P