Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

ati vs nvidia

Gestart door Chris.B, maart 15, 2005, 21:01:41 PM

Vorige topic - Volgende topic

van welke van deze grafische chips in je pc zitten

ati rage
ati x000 series bv x600 xt
ati 9000 series bv 9600 xt
nvidia geforce fx 5000 series bv fx 5200
nvidia geforce 6000 series bv 6600gt
nvidia tnt2 of lager
nvidia geforce 4 of lager

EvaiN

wrm is nvidia/amd en intel/ati dan beter als amd/ati en intel/nvidia? kzie er geen versgil in, amd's worden alleen wat warmer als pentiums  ???

Ik

idd ja... maar dat kan best irri zijn hor... maar ik heb amd/ati en ik heb er eigenlijk nooi last van  :-X  :-\

~McDuck*

ik heb ook amd/ati en heb ook nergens last van

EvaiN

kheb ook amd/ati en ik ga aant eind van tjaar haast alles nieuw kope en dan benk van plan et weer te doen, want nvidia wilk nie, tis zon naaistreek wat ze met de geforce 4 mx hebbe gedaan  >:(

Chris.B

nou een amd/nvidia of intel/ati merk je eigenlijk het verschil met die andere als de moederbord de goed chipset erop heb zitten die het goed laat samen werken
maar nvidia heeft nu weer een nieuwe geforce serie wat komt op serie 7 en is dus op dit moment weer de beste op de grafische chips(ik was altijd al voor ze) ::) ;D
Citaat van: Evain op april 23, 2005, 18:28:27 PM
kheb ook amd/ati en ik ga aant eind van tjaar haast alles nieuw kope en dan benk van plan et weer te doen, want nvidia wilk nie, tis zon naaistreek wat ze met de geforce 4 mx hebbe gedaan  >:(
wat hebbe ze gedaan dan?

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

~McDuck*

Citaat van: aloauithawai op juli 12, 2005, 19:13:15 PM
nou een amd/nvidia of intel/ati merk je eigenlijk het verschil met die andere als de moederbord de goed chipset erop heb zitten die het goed laat samen werken
maar nvidia heeft nu weer een nieuwe geforce serie wat komt op serie 7 en is dus op dit moment weer de beste op de grafische chips(ik was altijd al voor ze) ::) ;D
Wat is dan het verschil? Is het de werksnelheid tussen die 2?
Ik zelf heb er totaal geen last van bij geen een programma.
Hoe kan dat dan?

EvaiN

Citeerwat hebbe ze gedaan dan?

ze hebben de geforce 4 mx als een hele nieuwe kaart uitgebracht en vele mensen kochten hem terwijl hij evensnel en evengoed was als de geforce 2 mx da vink dus een naaistreek ze zeiden dat ie beter was maar was et nie er waren wel goeie geforce 4's maar da waren geen mx'en trouwens kvin ati veel cooler zeker met dat crossfire klinkt al cooler als SLI en is ook beter maar wel duurder als SLI

Chris.B

en dat crossfire is slechter

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

~McDuck*


Chris.B

het is velle mallen duurder dan SLI je ziet er aan de buitenkant van de com wat van en de chips die ervoor gebruikt worden zijn niet super op elkaar ingesteld er is maar 1 echte voordeel je kan je crossfire upgrade met de zelfde klasse gpu maar maakt voor de rest niet uit op wat voor clocksnelheid ie draait

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

Killerflight

5200 maar krijg een hele nieuwe met vba kaard wad dat dan ook is