Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

World of Warcraft!

Gestart door Jilt, april 07, 2005, 10:03:10 AM

Vorige topic - Volgende topic

Adun


Ik

hahaha... zit er 1 wat af te kraken...

maar back 2 topic

EvaiN

WoW rulezz, kheb nog ff op private server gedaan, maar da ging nie zo lekker door versie 1.2 daar zatten fouten in waardoor je er opeens uitgekickd werd. maar heb geen zin om nog es te downe om nieuwe versie te doen  ;D

Luc

Stop net het 4e cdtje erin...het gaat zo echt beginnen :D ;) ;D

Luc

Weet iemand trouwens een goed, leuk Nederlands WoW forum?

~McDuck*

Kvind het alleen jammer dat het zoveel geld kost  :-\

EvaiN

hey luc betaal jij echt voor WoW? niet op private servers dus, das gratis maar wel illegaal :P

Luc

Doet er hier iemand legaal WoW? Op welke server zit je?

Martinulus

Citaat van: _Luc_ op oktober 15, 2005, 22:35:24 PM
Doet er hier iemand legaal WoW? Op welke server zit je?

Ikke! Ik speel Horde op Terenas (Europa). "Nogrotharl", lvl 21 Orc Warlock.


Martijn
Redacteur Hot Forum Radio en Hot Forum Mail
Presentator van Martijn's Moment of HF Radio

hillo

klinkt het stom als dit me allemaal helemaal NIKS en NOPPES zegt? :P

EvaiN

Ja dat klinkt heel stom ;) nee joh, ga anders een kijken op www.wow-europe.com de europese WoW site ^^

Ik speel het spel ook legaal nu, maar moet even game card kopen. Zit op een paar servers maar vooral op Genjuros en Steamwheedle Cartel ^^

Luc

ik heb t spel....miss dat ik binnekort weer n gamecard koop :P mn vader zei plots t abonnement op:P

Ulysses

#57
Hey iedereen,

Om maar wees es wat leven in de brouwerij te brengen bij deze ook mijn aandeel in de discussie...

WoW = gewoonweg top! ;D

Maar zoals anderen ook al aangeven een redelijke investering. Voor mij, als examenleerling uit v6 met NG + WiskundeB12 en Natuurkunde 12 als keuze vakken, is het momenteel lastig om regelmatig te spelen. Er zijn weken dat ik er veel aan doe, maar ook weken dat ik er gewoonweg niet aan toe kom..

Daarom heb ik besloten om op een 'alternatieve server' te spelen, namelijk:
http://www.solarisnet.info/

Ok, het heeft z'n nadelen.. Er zijn aanzienlijk minder spelers en laten we eerlijk zijn, de server doet van tijd tot tijd nog wel es ontiegelijk k*t...
Desalniettemin is die voor iemand als ik nu een practische oplossing. Dat het voordelig is, is met name nu erg gunstig sinds ik sinds mijn 18e verjaardag een maand terug ALLES zelf moet betalen.. Aangezien onder alles op het moment RIJLESSEN, CH-REIS, BARCELONA-REIS, SPORTCONTRIBUTIE en de rest vallen neem ik bovengenoemde punten maar ff voor lief en ach, zo erg is 't ook allemaal niet...

Grts,
Yo :)
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."