Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Naar welk liedje luister je nu?

Gestart door Basara, juli 22, 2004, 23:09:34 PM

Vorige topic - Volgende topic

Muziekjes?

Metal
R&B
Hophip
Rock
Pop
Techno
overig ( geen zin om meer te typen, ligt je keus maar toe)

Basara

#15
hilary duff wil tenminste niet rock zijn ^_^ tis net als bust en dat andere bandje dat erop lijkt dat net begonnen is, bust heeft 3 gitaristen/bassisten, dat andere bandje had er 4, en ze spelen fokking pop muziek, en dan staan ze te springen alsof ze helemaal flippen en vet stoer zijn... echt zielig gewoon...lijken echt van die drie jarige jochies die luchtgitaar spelen :D (niet dat ik het beter kan, maar elke zelfrespecterende rock artiest kan het beter)


T

Sjors

Sommige mensen vinden dat leuk he. "Driejarige kleuters met een luchtgitaar" want anders zouden die artiesten natuurlijk geen succes behalen.

Basara

sommige mensen houdennou eenmaal van pop (ik durf het niet eens meer poprock te noemen)

ik het doen de verachte, dit is toch een mening ietsje ^_^ zon forum

Chris.B


Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

Sjors

Ik luister eigenlijk bijna alles. Gewoon een algeme Muziekfan

Susa

ik luister alles door elkaar, ik hou bijna niet van trnace, maar sommige nummers weer wel, ben gewoon een vaag mens  ;)

Sjors

Ik denk meteen weer aan een muziekopdracht voor Mol online

Susa

ja dat von ik de vorige keer erg geslaagd, me vader wist er een hele boel :P

LC

Maar ja, Niks blijft beter als Linkin Park, tjsahh

Lies

Jah Linkin Park vind ik ook Te gek. Maar wat ik ook goed vind is Evanescence

LC


wicky the viking

 8)
Ik zal wel weer een verschillende keus hebben
dan de meesten hier  :-\

Eigenlijk vind ik alle muziek goed .

Als het maar geen smartlappen zijn ,
of alles wat maar een klein beetje op house lijkt ,
dan luister ik nog liever naar klassieke muziek hoewel dat nou ook niet echt mijn favoriete muziek is 
Rare Jongens ,
Die Romeinen

Basara

tja, de massa evanescence en linkin park fans...nja ik ben nogal sceptisch tegenwoordig, maar ik adviseer jullie eensch metal te luisteren of goede muziek...

bring me to life van evanescence, briljant nummer, rest van de cd , matig, optreden was overigens w?l zwaar vet (vorig jaar was pinkpop nog tof, dus ik was er :) )

linkin park's eerste album was een miljoen keer beter dan de nieuwe...sommige nieuwe nummers zijn wel leuk, maar nergens echt dat je denkt wow...grotendeels oude nummers wat veranderen en altijd dezelfde texten over hoe erg mindfucked ie is :)

ik weet niet of jullie meer van linkin park zijn gaan houden door meteora of hybrid theory, maar hybrid theory vind ik nog wel heel lief :) 

btw, luistert eensch naar smogus , no matter what the outcome album, nederlands metal bandje, vooral don't care en nasty vind ik heel goed, maar ik vind het hele album wel leuk.
ze zijn best vernieuwend en ze kunnen goed spelen, zeker luisteren waard, luistert em eensch als u in de discoland bent he ;)

Lies

- wicky the viking  waar luister jij dan t liefst naar?


- ik luister verder ook wel metal hoor..


- wat vinden jullie van H.I.M? ik vind op 1 cd veel de zelfde muziek das jammer  :(



wicky the viking

zoals ik al schreef ik vind alles wel goed ,
maar ik kan er wel een paar noemen :

- De Dijk
- Van dik Hout
- U2
- Ilse de Lange
- Phil Collins ( en ook Genesis )
- Kyle Minoque
- Bandaras
- K ' choice
- ZZ top
- Bob Marley
- Dire Straits
- Elvis Presley

heb er nog meer maar vind dit voorlopig wel genoeg  ;)
Rare Jongens ,
Die Romeinen