Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Download programma's

Gestart door Lies, april 18, 2005, 14:29:30 PM

Vorige topic - Volgende topic

Ik

ok... daar staat wat... moment

~McDuck*


Ik

ik heb northon internet security en northon antivirusscan

~McDuck*

mwa daar komen ze niet doorheen ;)

EvaiN

je kan overal doorheen komen, niets is veilig, zelfs UNIX niet honderd procent

~McDuck*

Maar de gemiddelde hacker komt daar niet doorheen bedoel ik  ;D ;)

li-tje

da met kazaa elise, is geen probleem, mar da zijn gwoon mensen die denken da ze leuk zijn, die maken een liedje met niks dr in van over de 10 min. en dan gooien ze die op kazaa, na de naam verandert te hebben.  :-\ zelf heb k dr owk last van, mar k klik iets an en dan speel k af en kijk hoelang t liedje duurt, anders sluit k t meteen af.

op die ene pagina kan k owk nie meer komen, gerbert, weet jij geen ander waar k muziek en films mee kan downloaden??

Lies

ja maar bij sommige liedjes heb ik nog geen goede, zelfs al klik ik 60 verschillende aan :-\

~McDuck*

Citaat van: li-tje op april 19, 2005, 15:38:59 PM
op die ene pagina kan k owk nie meer komen, gerbert, weet jij geen ander waar k muziek en films mee kan downloaden??
neej srry ik zou er zo niets wetuh...

Ik


~McDuck*


Ik

oh.... srry dan weet ik er ook zo snel niet 1 maar als ik er 1 weet dan zal ik het zeggen...

~McDuck*

#27
Bestanden downloaden: zoals spellen/mp3/movies enz. enz.

Je kunt dat soort bestanden niet alleen downloaden via KaZaA of iDonkey, maar je kan het ook doen via BitTorrent, eigenlijk hetzelfde idee alleen dan wat makkelijker. Er zitten ook wel nadelen achter natuurlijk, maar die zal ik later beschrijven

Ik download het dan met Azureus (onderdeel van het BitTorrent-netwerk). Voor dat te downloaden: http://prdownloads.sourceforge.net/azureus/Azureus_2.2.0.2_Win32.setup.exe?use_default=belnet Wacht een paar seconden en hij begint te downloaden. Voor Firefox gebruikers die moeten dan gewoon ff zo'n bestands-pictogrammetje aanklikke.
Via http://www.torrentreactor.net/torrents.php kun je een bestand (27 kB ofzo) downloaden (download dan bijv San Andreas RELOADED (Xbox) ) en dat bestand open je dan met Azureus. (ik zelf gebruik http://www.elitetorrents.org/, alleen die is voor invited users. Ik kan je alleen niet invite, dus gebruik TorrentReactor maar.)
Het spel wordt dan automatisch gedownload en daar zitten nadelen bij:
1. Je downloadsnelheid hangt af van hoeveel anderen het bestand(/spel) uploaden.
2. Als een torrent ouder is dan een maand is de kans groot dat niemand het meer uploaden, je kan het dan dus ook nie meer downloaden. Zorg dus dat je als je een spel wil downloaden dat je wel een nieuw torrent download en niet 1 van 20 dagen geleden.
3. Als je een spel gedownload heb moet je je ratio weer boven de 1.0 halen om het volgende spel op een goede snelheid te downloaden (dit kan ook nog bij ratio 0.7, maar onder de 0.5 wordt je snelheid je 10-en-deelt). Wat is ratio? Ratio is je upload vergeleken met je download. Als je 1 GB download moet je ook 1 GB uploaden.
En daar staat het BitTorrent-netwerk ook voor! ;D
En daarna brand je het gewoon op CD ofzo.
Meestal is het bestand ingepakt met WinRAR, pak het dan gewoon uit en brandt het daarna-> om te downloaden: http://www.winrar.nl/

li-tje

tmaakte nie uit, programma of site, mar site is wel handiger :)
Mar kheb nou LimeWire, egt goed programma vind k!!

~McDuck*

Maar nog even voor degene die het nog niet weet: Het is illegaal...
De site van ET is hieronder te zien ;)



THIS SITE



HAS BEEN PERMANENTLY SHUT DOWN BY
THE FEDERAL BUREAU OF INVESTIGATION AND
U.S. IMMIGRATION AND CUSTOMS ENFORCEMENT

Individuals involved in the operation and use of
the Elite Torrents network are under investigation
for criminal copyright infringement

It is unlawful to reproduce or distribute copyrighted material, such as movies, music,
software or games, without authorization - even when done for free over the Internet.
Individuals who willfully distribute or download copyrighted material risk criminal
prosecution under 18 U.S.C. 2319. First-time offenders convicted of criminal felony
copyright laws will face up to five years in federal prison, restitution, forfeiture and a fine.