Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Welke spelcomputers heb jij ?

Gestart door Eliwood, april 26, 2005, 18:32:49 PM

Vorige topic - Volgende topic

Welke spelcomputers heb jij ?

Een oude gameboy
2 (50%)
PlayStation 1
1 (25%)
PlayStation 2
3 (75%)
PlayStation 3
0 (0%)
Psp
0 (0%)
Nintendo ds
2 (50%)
Wii
0 (0%)
Gameboy advance
2 (50%)
Gamecube
1 (25%)
Nintendo 64
1 (25%)
Xbox
0 (0%)
Xbox 360
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 4

~McDuck*

Citaat van: EvaiN op december 16, 2005, 14:52:22 PM
maar vraag niet wat voor RPG's, die zijn egt geweldig, Star Wars knights of the old republic, Baldurs gate 1&2, Morrowind, binnenkort Oblivion, Gothic 3&2 en nog veel meer :)
En Fable :P
Citaat van: Killerflight op december 16, 2005, 16:25:06 PM
Ah ik ken geen RPG games op de cd rom.
Nu wel

Luc

Is er trouwens iemand die een gamecube wil kopen met 12 games erbij? :P Of die iemand kent die dat wel zou willen? :P

Eliwood


Ulysses

Zonder meer pc,

Ik vind pc veel lekkerder spelen, waarom? Tsjah, gewoon een kwestie van smaak denk ik. Persoonlijk heb ik het ook niet zo op console's, ze liggen mij niet zo.

Ik + WASD + Muis =  geen enkel probleem, maar douw me 'n controler in m'n klauwen en je kan prijsschieten...

Bovendien vind ik de spellen op de pc ook leuker, of ze spelen iig lekkerder (maar dat komt deels ook omdat ik veel dosgames speel/gespeeld heb en verder idd strategy, shooters, e.d. speel).

MAAR ik moet er bij zeggen, altijd nog liever een PS2 dan zo'n handheld ding als bijv de psp, die dingen vind ik al helemaal niets...
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


hillo

Ik heb een PS2, een gamecube, een nintendo 64, verder nog wat gameboydingen dacht ik.. maar ik speel eigenlijk haast nooit meer  :-\
M'n PS2 gebruik ik vooral als dvd-speler, en ik heb nu zo'n spelletje, Buzz.. dat speel ik nog wel s, is wel leuk als je met familie een dagje bent ofzo

~McDuck*

Citaat van: Ulysses op juni 02, 2006, 22:55:08 PM
Zonder meer pc,

Ik vind pc veel lekkerder spelen, waarom? Tsjah, gewoon een kwestie van smaak denk ik. Persoonlijk heb ik het ook niet zo op console's, ze liggen mij niet zo.

Ik + WASD + Muis =  geen enkel probleem, maar douw me 'n controler in m'n klauwen en je kan prijsschieten...

Bovendien vind ik de spellen op de pc ook leuker, of ze spelen iig lekkerder (maar dat komt deels ook omdat ik veel dosgames speel/gespeeld heb en verder idd strategy, shooters, e.d. speel).

MAAR ik moet er bij zeggen, altijd nog liever een PS2 dan zo'n handheld ding als bijv de psp, die dingen vind ik al helemaal niets...
Helemaal mee eens! Behalve het laatste^^
Die PSP Lijkt me juist wel handig... als je met de auto gaat ofzo of op vakantie :P kun je niet zomaar ff je pc meenemen :P

Yanniick

De naam zegt het al ...
Welke spelcomputers heb jij ?

Ik

Nintendo ds
PlayStation 2
PlayStation 1 :)

Je kan op zoveel opties stemmen als je wilt

hillo

nintendo 64, gamecube, play station 2, game boy advanced, oude game boy

en ik gebruik er geen een, behalve ps2 als dvd-speler :P

hillo


Yanniick


hillo


Marloes

Ik heb geeneen spelcomputer   :P

Maarr.. mijn buurmeisje waar ik doe oppassen heeft een Wii :P
En das opzich best grappig :) :P

hillo

Ik heb pas alles opgeborgen, nu heb ik een hightech spelcomputer kast 8)
en ik vind ze nog steeds stom, maar ik kom wel een keer Wii-en met Loes! :P

Marloes

Moet je wel mee gaan oppassen bij de buren :P