Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Wie ben jij nou eigenlijk?

Gestart door Sjors, mei 01, 2005, 22:02:25 PM

Vorige topic - Volgende topic

djwimmy

Ik ben wim en kom uit sommelsdijk ligt op flakkee.IK ben 14 jaren oud.En ben op deze site terecht gekomen door gerbert/mcduck
Posten hier posten daar we posten overal!!

~McDuck*

Citaat van: Jean Bob op juni 28, 2005, 20:40:58 PM
ik woon in dirksland ik heet marco okker ik ben 15 jaar in flakee hierheen gekomen door martin arnoudse
allias Eliwood met een blanco blad.

Luc


Runescape freak

Ik ben jos, bijnamen josti en jostiband :P. ben 16 jaar. en ik ben gister aan mn knie geopereerd... :'(? :'(? :'(

Chris.B

ik ben chris op de wereld gezet op 3/6/1988 te zaandam zit in de 4havo heb 3 newfy's(1 tijdelijk)

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

geefjemening_tk

ik ben bart huisman, geboren in t ziekenhuis in hoorn op 15-01-1988, paar jaar in nibbik gewoond, daarna bijna me hele leven in wognum, maar voel me echt wognummer. ik zit op fitness, op een jongerenkoor, op een musical vereniging op de fanfare, allemaal hier in wognum. verders ben ik een beetje bezig met webdesign enzo. ik doe een ict opleiding op het horizon college in hoorn, mbo nivo, hiervoor vmbo theoretisch gedaan...

Broken-rose

Ik ben Broken-rose...zusje van jilt ennuh...verder boeit het jullie ook nix

Mr._Jones

Ik ben Mr. Jones, 27 jaar, WIDM-fanaticus, muziekfreak. Hou van films, lezen, sporten en vooral muziek.
EN ik ben kandidaat van Mol-online 6!!!

Mr. Jones and me stare at all of the beautiful women...

Linda

Ik ben Linda, 17, woon in Medemblik, Noord-Holland
Houd van muziek en films, studeer Criminologie aan de VU in Amsterdam.
Ik ben Admin op www.saverct2.com en organiseer een online serie van Expeditie Robinson. (Voor meer info of kandidaatschap zie emailadres voor msn) (reclame, reclame)
Verder doe ik mee aan Mol online 6.

Daaaag!
You can shoot me straight to the top

Expeditie Robinson online via www.rctmiracles.net/robinson

Killerflight

Ik ben remco gerritsen.
Ik ben 14/15 jaar oud en kom uit Gouda.
Heb een leuke site genaamd:http://groups.msn.com/Killerflight
Heb veel interreses zoals:Auto's.PCs.Downloads.Films.Games.Honden.Legervoertuigen en Natuurrampen
Ik vindt dance,trance,techno,hardcore,hardstyle,house en rock mooie muziek vooral dj tiesto is goed
En jah verder weet k nie

Lies

Citaat van: Killerflight op augustus 20, 2005, 17:14:35 PM
Ik ben remco gerritsen.
Ik ben 14/15 jaar oud en kom uit Gouda.
Heb een leuke site genaamd:http://groups.msn.com/Killerflight
Heb veel interreses zoals:Auto's.PCs.Downloads.Films.Games.Honden.Legervoertuigen en Natuurrampen
Ik vindt dance,trance,techno,hardcore,hardstyle,house en rock mooie muziek vooral dj tiesto is goed
En jah verder weet k nie

;D zou ie ooit nog terug komen?

Marloes

Volgens mij heeft ie nog altijd een ban?  :P

hillo

Die heeft ie wel eerder genegeerd :P

SpydeR

Any man who can drive safely while kissing a pretty girl is simply not giving the kiss the attention it deserves.

Luc

Citaat van: Killerflight op augustus 20, 2005, 17:14:35 PM
Ik ben remco gerritsen.
Ik ben 14/15 jaar oud en kom uit Gouda.
Heb een leuke site genaamd:http://groups.msn.com/Killerflight
Heb veel interreses zoals:Auto's.PCs.Downloads.Films.Games.Honden.Legervoertuigen en Natuurrampen
Ik vindt dance,trance,techno,hardcore,hardstyle,house en rock mooie muziek vooral dj tiesto is goed
En jah verder weet k nie
Wowwwww Killerflight. Dat is ff een laatje dat open gaat in m'n brein  ::drama::