Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Spooky tv

Gestart door Basara, juli 29, 2004, 20:30:33 PM

Vorige topic - Volgende topic

Basara

 :o omg monster in de kelder!   :o

=) welke film of serie vonden jullie nou egt creepy ?

Ikzelf ken niet zoveel films die ik echt   :o vond , maar ik heb laatst ginger snaps 2  gezien , die film vond ik w?l spooky:P
de hele film zit vol met monsters die ledematen van mensen doorklieven of ingewanden eruit klauwen, en de hoofdpersoon doet continu zelfmoord pogingen en snijdt haar eigen oren eraf als ze langzaam een weerwolf word ...

oooeeeh

::) nu jullie

Monique

ikke vond (ik weet de naam niet meer) maar t was een remake van the house on the hounted hill.. die was eng!!met allemaal geesten en weet ik veel....
dead or life,, the difference is so big, the step so small

Susa

ik had eerst een film gezien van jochem beek, waren er lijken aan de muur genaaid, echt 100deren, en iemand zoende een lijk en toen was zijn tong aan die van dat lijk gehecht ofzo, heel creepy

Monique

gatverdamme... is ook altijd lekker...:P

die horrorfilms zijn ook allemaal ongeveer hetzelfde... Het domme blondje gaat het eerste dood,  en het donkere meisje overleeft het als enige,.. zo voorspelbaar altijd!
dead or life,, the difference is so big, the step so small

Susa

jah scream en scary movie zijn grappig :P

Monique

jaa.... Die zijn te dom om eng te zijn (scream dan, scary movie is sowiezo niet eng)
dead or life,, the difference is so big, the step so small

Chris.B

nou ik  heb nog niet echt een film die echt eng volgens mij waren gezien meestal moet ik lachen bij enge films ;D

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

Sjors

Er zijn wel wat enge films hoor, maar zelf word ik niet echt bang

Monique

t hangt ervan af, een keer was het meisje uit de filim in de badkamer en ze keek in de spiegel en deed der haar een btje en toen stond er dus een geest(die zij niet zag) 8er der en die stond ook in de spiegel te kijken, maar t zag er vies uit(die geest was heel erg verminkt) en toen ging ik naar de wc en in de badkamer was ook een spiegel, maar dat was toch niet zo heel fijn hoor!
dead or life,, the difference is so big, the step so small

Basara

ik had ooit zon spelleke, grizel gamepje (eternal darkness) en dan heb je een "onderzoek" optie.

je kan dus op veel plekker op Onderzoek drukken en dat gaat ze je vertellen wat ze heeft gevonden

normaal gebeurt er dan nix behalve  iiets dat je verteld wat je hebt gevonden, maar een keer hoorde je een keiharde schreeuw en zag je jezelf in een badkuip vol met bloed, en na 2 seconden schokte het beeld weer weg.

dat was egt kut :P

Monique

whaha, dan schrik je lekker :P
dead or life,, the difference is so big, the step so small

Sjors

Zo blijf je een beete wakker

Basara

ik schrok me de pleuris toen ik de badkamer zelf toen in liep ^_^ terwijl we niet eens een bad hebben

Ik

scream vind ik niet zo eng maar "it" en chuckie die films zijn eng...

Sunflower

Chuckie vind ik echt niet eng. Maar goed, ik hou van "spooky films". Ik vind horror films dan ook echt geweldig. Ledematen die in het rond vliegen, liters bloed, de ??n na de ander wordt vermoord... Ja, dat is echt een film voor mij!

Heeft iemand The Village al gezien.. (ik heb m al gezien, maar wat vonden jullie er van?)