Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Spooky tv

Gestart door Basara, juli 29, 2004, 20:30:33 PM

Vorige topic - Volgende topic

Monique

nee nog niet.. wil k wel.. issie wel een btje leuk en bloederig?? :P
dead or life,, the difference is so big, the step so small

Ik

ik heb hem ook nog niet gezien maar ik heb gehoord dat ie helemaal nie eng is hor... net zoals the blair witch project die is ook nie eng je ziet namelijk helemaal nix... maar chuckie is niet zo eng maar deel 3 is wel het engst hor (vind ik)

Monique

net als scream.. die zijn echt helemaal niet eng!! en al die horrors zijn zo standaart.. allemaal in en huis, en dan worden ze een voor een afgeslacht, en de blonde doos gaat het eerste dood... voorspelbaar!!!
dead or life,, the difference is so big, the step so small

Ik

en de hoofdrolspeler blijft altijd leven...

Monique

tjah:P en dat is vaak een donkerharig meisje :P
dead or life,, the difference is so big, the step so small

Ik

daar let ik nooit zo op is dat egt zo....???? nou ja eigenlijk wel logisch als de blonden dood gaan dan blijven de donkere over...  :D

Monique

maar t is egt zo hoor, de blonde is dan altijd echt zon dom blondje, en de donkere is heel slim en weet ik veel, en die overleeft
dead or life,, the difference is so big, the step so small

Ik

ik zou dan gelijk mun haar verven...  :D ;) :) :P

Monique

tjah. maar t ligt niet alleen aan hun haar hoor, die blondjes doen ook altijd zo dom, en alleen met uiterlijk bezig en dat soort onzin en ze denken gewoon amper na
dead or life,, the difference is so big, the step so small

Ik

dus jij zegt dat alle blondjes gewoon te dom zijn om na te denken...?? jij was tog vrienden met donna...??  ;)

Lies

Hoezo blondjes zijn dom? Dat vind ik nergens op slaan. Niet omdat ik zelf blond ben, maar ik vind het gewoon helemaaaaaal nergens op slaan. Wat heeft de kleur van je haar nu temaken met hoe je denkt. En of je slim bent of niet.

Ik

nee maar ik denk dat monique ook de blondjes bedoeld in die horror-thriller films bedoeld... want dat zijn altijd van die domme huppelkutten

Lies

Whah idd, zo zou ik het ook gezegt hebben als ik die zin zou zeggen. Meeste mensen kennen het woord niet eens maar ja :P

Het zijn meestal van die 'plastic's' :P

Ik

ja die al gaan janken als hun nagel is gebroken...  :-\

Lies

Doet me denken aan Clover van totally spies whaha