Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Help Loeki de Leeuw zijn vriendinnetje redden......

Gestart door mailman45, augustus 06, 2004, 19:40:56 PM

Vorige topic - Volgende topic

mailman45

........en win een prijs

Even goed kijken wat je moet doen, na een beetje oefening is het niet zo heel moeilijk. Hoewel: ik kom niet verder dan ongeveer 2200 punten, terwijl je er 22000 moet hebben voor een prijs.


http://info.omroep.nl/ster?nav=ivyaIsHCjEfBiH
Hier stond een leuke ondertitel...........

li-tje

wel een grappig spelletje, ik haalde 3000, ook niet genoeg :(

Susa

het spel gaat wel best wel sloom, en ik heb toch een snelle pc :P

mailman45

Citaat van: li-tje op augustus 07, 2004, 11:29:45 AM
wel een grappig spelletje, ik haalde 3000, ook niet genoeg :(

Je krijgt nog kansen genoeg, zullen we hier wat tips doorgeven?

Tip 1: spel dit spel als je NIET op msn zit, want het leidt heel erg af.

Tip 2: bij meer kokosnoten achter elkaar, blijf op de pijltjestoests naar boven drukken, dan zijn ze ongevaarlijk.

Vleermuizen: net zo proberen te vermijden als die kokosnoten, alleen: soms moet je wegduiken, ipv springen.
Hier stond een leuke ondertitel...........

Basara

4500 , ik heb nu pas door dat je de vleermuis moet ontwijken, fokking makkelijk  ;D ik ga voor die highscore

ik was ooit winnaar van een spelletje genaamd "ram zo snel mogelijk zo lang mogelijk op willekeurige toetsen op je toetsenbord." ik had zonder stoppen 15000 aanslagen. moet je even voorstellen dat als je ook maar een seconde stopt dat je af bent en dat je vingers na een tijdje toetsen rammen pijn gaan doen :P ben helaaas de link kwijt

Sjors

Ik kan wel zo'n spelletje dat je zolang mogelijk zonder te stoppen de hele tijd moet klikken. Lekker rsi-bevorderend.
Adres moet ik effe opzoeken

Basara

#6
w00t ik sta op 7 in de toptien met 6000 nog iets punten :D nu natuurlijik even me best gaan doen he


(nummer 5 inmiddels, maar het klote spel is officiel  BUGGED)

waardeloos klere apparaat...en om valspelers tegen te gaan hebben ze alle aanps functies ook weggedaan...jammmer...want hij loopt alleen soepel als je em op kwalitatief low zet, maar dat kent nu niet meer he?

mailman45

Waar sta jij dan? Ik zie je naam nergens, of heet jij in die top10 anders dan hier op het forum?
Hier stond een leuke ondertitel...........

Susa


Basara

ik heet jochem verhoog in dat ding, ik dacht al dat je je adres moet invullen, als je iets wint vragen ze strax me ouders, woont "omgpwn ikki lol" hier?

Susa

ik dacht dat jij altijd orginele namen had  ;)
maar het spel is wel grappig, ik heb geen geduld om me best ervoor te doen :P

Sjors

Is wel een simpel gemaakt spelletje, maar vandaar werkt het verslavend.

bob


Sjors


Susa