Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Firefox vs Internet Explorer

Gestart door ~McDuck*, mei 23, 2005, 15:00:21 PM

Vorige topic - Volgende topic

Welke browser vind je het best?

Internet Explorer
3 (15.8%)
Firefox
14 (73.7%)
NetScape
1 (5.3%)
Opera
0 (0%)
K-Meleon
0 (0%)
Lynx
0 (0%)
America Online
1 (5.3%)

Totaal aantal stemmen: 17

~McDuck*

Er zijn nog wel meer browsers, maar die zijn niet zo populair...wil je em er toch bij zeg het dan ff in een brichtje.

Waarom heb je voor die browser gekozen?

Ik heb voor Firefox gekozen, omdat je dan geen last heb van (onnodige) pop-ups, en geen automatisch downloaden van spyware of andere r*tzooi.

SpydeR

ik heb ook firefox gekozen maar k mag het thuis alleen niet downe want mijn pa <weinig verstand van computers> denkt dat je dan virussen krijgt
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl is simply not giving the kiss the attention it deserves.

~McDuck*

Das nu juist het handige van Firefox: hij houdt -voor zo ver het kan- virussen tegen.

SpydeR

ja maar ik kan mijn pa niet overtuigen zelf weet ik het wel maar hij niet
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl is simply not giving the kiss the attention it deserves.

djwimmy

Ik gebruik oof firefox en de gewone exsploder.
Posten hier posten daar we posten overal!!

~McDuck*

Maar welke vind je het best? en waarom?

EvaiN

Firefox ruled!!!!!!!!!!!!! nee, maar firefox is gewoon beter, het is sneller, veiliger en fijner om mee te werken door de tab functie, je moet er wat plugins voor downe maar WHO CARES!!!  ;D ;)

~McDuck*

wat is de sneltoets om van tabs te veranderen? wie weet dat?

ook wel handig is om met firefox een webcam (bijv bewakingscam) te bekijken van ergens anders. dat gaat handiger met Ffox dan met IE (=Internet Explorer), want IE laat elke x het plaatje weer opnieuw en Ffox kijkt wat er aan het plaatje veranderd is en daarom lijkt het meer op een 'filmpje' dan bij IE

Killerflight

Firefox ruled
Ik heb 1.5 beta
Ah man weinig verschil
Mara dankzij firefox weet ik al me pw nog

~McDuck*

Passwoord onthouden functie heb je ook op IE zitten.

Ik heb gewoon: Firefox 1.0.6 en ik update hem als er weer nieuwe dingen zijn.
Ik heb er trouwens ook een Google werkbalk ingezet; echt makkelijk!
Ik raad het je dan ook aan!

Killerflight

sorry maar die maak je pc kwetsbaar 1.06
en google werkbalk alle werkbalken zijn met soorten virussen zoals spyware,adaware wormen of zo iets
en how in tha hell kan die de pw onthouden bij mij vergeet ie em altijd en moet dus elke keer zelf de pw schrijvemn

~McDuck*

Citaat van: Killerflight op september 15, 2005, 15:15:11 PM
sorry maar die maak je pc kwetsbaar 1.06...
Hoezo? Lijkt me niet.
Ander zouden ze die vast niet uigeven.

Citaat van: Killerflight op september 15, 2005, 15:15:11 PM
...en google werkbalk alle werkbalken zijn met soorten virussen zoals spyware,adaware wormen of zo iets...
Ja de meeste werkbalken wel ja.
Maar deze balk kon je downloaden van www.google.nl zelf.
Het lijkt me niet dat ze daar zoiets plaatsen.
Die werkbalk is ook een officiele werkbalk ZONDER spyware e.d.

Citaat van: Killerflight op september 15, 2005, 15:15:11 PM
...en how in tha hell kan die de pw onthouden bij mij vergeet ie em altijd en moet dus elke keer zelf de pw schrijvemn
Als je je gebruikersnaam en wachtwoord invoert, krijg je een scherm of je je gebruikersnaam en wachtwoord wil laten onhouden.
Misschien staat die functie bij jou niet aan. Moet je even bij opties kijken ofzo.

Killerflight

Maar echt volgens www.virusalert.nl staat dat het je pc openbaar maakt voor hackers

~McDuck*

Ja bij die andere toolbars wel, maar niet van die als MSN en Google.
Die zijn alleen maar voor het helpen met zoeken.
Dat staat ook in de overeenkomst wat je aan het begin van de instalatie moet accepteren.

EvaiN

wrm zou je die toolbar installe in firefox zit al popupblokker enz, en rechtbove kan je al zoeke met google