Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Firefox vs Internet Explorer

Gestart door ~McDuck*, mei 23, 2005, 15:00:21 PM

Vorige topic - Volgende topic

Welke browser vind je het best?

Internet Explorer
3 (15.8%)
Firefox
14 (73.7%)
NetScape
1 (5.3%)
Opera
0 (0%)
K-Meleon
0 (0%)
Lynx
0 (0%)
America Online
1 (5.3%)

Totaal aantal stemmen: 17

~McDuck*

Bij mij ging het ook alleen maar om de snel woorden zoeken op een pagina. ;D
Dat gebruik ik nogal vaak zie je :P

EvaiN

moet je ctrl+f doen kan je ook zoeke naar woorden

~McDuck*

Weet ik, maar als je die werkbalk gebruikt kan je meerdere woorden tegelijk doen. Dus het is makkelijker switchen.

Killerflight

ah man toolbars verpesten internet ze zien er niet uit het is troep en saai en je krijgt steeds spam en dat levert weer spyware op en dan weer trojans en dan weer virussen en dan adios pc
gewoon google is genoeg om te gaan zoeken
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

~McDuck*

Nee toolbars zijn heel handig... Ja de meeste zijn spyware en dergelijke, maar die van google (en die van msn ook) zijn dat niet en zijn handig, vooral die van google.

Als voorbeeld dat plaatje hieronder.
Als je zoekt naar filosoferen :P dan type je het in en drukt op enter en je komt op google.
JA DAT STAAT OP OP DIE BALK ERONDER
Klopt goed gezien.
Maar er is nog een extra functie zoals ik al eerder zei: je kunt snel en makkelijk 1 of meerdere woorden opzoeken.
Die functie gebruik ik vaak, dus vandaar dat ik hem heb.

SaiKano

Ik gebruik firefox.
Ik vind het een beste programma voor intenet en is veel veiliger dan Internet Explorer.

Killerflight

Kennen jullie het programma Mozilla Firefox.
Dat is een soort van internet explorer maar dan beter.


T/m 1.07 is ie nog goed.
Maar 1.5 is slecht want je krijg altijd waarschuwingen dat die de pagina niet kan vinden.


Praat hier gewoon over dit bestand.

Lenwë Culnámo

hier bestaat al een topic over!!!

Luc

Ik kan dan alleen vaak geen video afspelen enzo..in n webbrowser...omdat ik daar n plugin voor nodig heb, maar die kannie dan niet vinde :(

Killerflight

jah je moet eerst allerlei soorten progs die voor video's zijn wel geinstaleerd zijn en dat ...... krijg je ook bij IE
maar jah een video bekijken gaat simpel,
via IE instaleren is veel trager dan via MF vindt ik dan tenminste

Lies

Ik heb nu ook Firefox, behalve dat ik nog geen popups heb gehad heb ik dr nog niet veel van gemerkt [hij gaat sloom maar dat komt omdat ik ook IE dr nog op heb en die gaat dus ook sloom] maar waarom vinden jullie Ffox beter want ik wil miss IE dr dan afhalen ofzo maar me ouders zijn nog niet helemaal overtuigd :P

EvaiN

firefox is sneller (zeker als je em tweaked, dan issie rot snel), je heb veel minder last van popups, je kan met tabladen werken (wat heel fijn werkt) en hij download nie zo snel zooi als IE (daarmee bedoel ik rotzooi: allemaal ongewenste iconen en werkbalken)

Lies

oke maar uhm kan ik bijv mijn space ook openen of links die mensen mij geven dat ie automatisch met firefox wordt geopend?

EvaiN

ja orz, moet je em instelle als standaard browser, daar hoort hij om te vragen, en anders onder opties kan je hem instellen als standaarbrowser, dan opent hij al je links in firefox

Luc

Het nadeel van firefox: Die oneindige dingen die je erbij moet installeren.