Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Call of Duty (2), Medal of Honor

Gestart door ~McDuck*, oktober 18, 2004, 18:19:16 PM

Vorige topic - Volgende topic

~McDuck*

Citaat van: Ik op oktober 24, 2004, 16:50:30 PM
welke landen kan je allemaal spelen bij singleplayer en welke bij multiplayer...???
bij CoD+UO
Amerikanen natuurlijk, Russen, Duitser en volgens mij ook Britten.

~McDuck*

Citaat van: LC op oktober 27, 2004, 16:50:39 PM
Finest Hour is voor de consoles dus met een PC heb je er niet zoveel aan
is dat zo? ik dacht dat ie ook voor de PC uitkwam!  :-[

Ik

ja ik d8 al zoiets... maar nu weet ik het cker idd jammer ja  :-[ :-[

LC

Maar het goeie nieuws is dat Activision heeft aangekondigd dat er een Call of Duty 2 aankomt ;D

~McDuck*

Dat wist ik al, ik heb het al op TV gezien. ik hoop dat die even mooi of mooier wordt als de vorige

Ik

waarschijnlijk mooier (als dat nog kan)... miss duren de missies ook wat langer en miss kan je op het i-net ook jap zijn... dat hoop ik echt...

~McDuck*

het ziet er weer mooier uit hoewel ik d8 dat het eigelijk niet meer kon. nu is er meer tijd besteed aan textures van de personen. of de missies langer duren, dat weet ik niet ik vond ze bij UO al lang. ze moeten ook niet te lang zijn want dan heb je een betere PC nodig en dat kost weer geld

LC

#22
En het is eindelijk niet eens niet WWII in Europa of Vietnam, Maar Pacific. En dan hopelijk beter uitgewerkt dan MoH Rising Sun.(waar de aanval op Pearl Harbor wel heel erg kewl was)

Ik


LC


~McDuck*

Ik doe sinds even CoD UO via internet, en dan speel in Behind Enemy Lines in de map mp_foy. Dat 'level' vindt ik het leukst. Je hebt er tanks, Jeeps en vlammewerpers. En je vrijheid is lkkr groot.

Een echte aanrader!  ;D

~McDuck*

Citaat van: Curufinw? Telr?nya op november 12, 2004, 19:50:53 PM
Ik doe sinds even CoD UO via internet, en dan speel in Behind Enemy Lines in de map mp_foy. Dat 'level' vindt ik het leukst. Je hebt er tanks, Jeeps en vlammewerpers. En je vrijheid is lkkr groot.

Een echte aanrader!  ;D
Hoewel ik er achter ben gekomen dat CoD v1.1 leuker is kwa gameplay dan UO v1.4(+)
Het is te realistisch...maar blijft wel funny

Ik

ik merk die verschillen nooit...  :-X  :-\

~McDuck*

heb je het wel op beide versies gespeeld?

Ik

nou ja... ik speelde 1.3 toen 1.4 toen 1.5 en nu 1.5b en allemaal geen verschillen geloof ik...