Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Grand Theft Auto

Gestart door dare dragon, september 05, 2004, 14:25:58 PM

Vorige topic - Volgende topic

Basara

waren ze jah, maar die zogen meestal hard XD

Lies

nooit gespeeld, hou ook niet zo van spelletjes

sivan

ik doe neit aan spellen kopen... kopi?ren veel handiger :D
heb zelf gta3 en gta vice city - alletwee geweldig :D
vin ik ^^
je krijgt geen punten voor mensen overrijden, alleen politie 8er je ass en soms een lachkick :D
punten is geloofk bij ander spel, maar dat doe ik altijd met me ma in de auto... zegt ze: as ik dat ouwe wijf aanrij krijg ik 10 punte enzo... is wel lollig :D

Susa

bij onze gta weet ik veel welke krijg je 10 punten voor elk mens dat je over rijd hoor.

sivan

bij mijne niet... heb gta 3 :D

bob

ik heb gta3 alleen hij doet het niet

bob

mijn vriendje heeft ook gta 3 en hij heeft level 1 uitgespeelt

sivan

doe je goed... ik heb 3 en vice city, 3 uitgespeeld, vice city nog niet... maar zijn alle2 vet :D


bij vice city vooral veel motowrreiden :P

prof. Cyclops

ik heb tot nu toe alle gta spellentjes met plezier uit gespeeld vooral gta vice city en gta III vond ik erg leuk.
Ik moet wel zeggen dat de "kijkwijzer" die er op staat 18 jaar en ouder is en dit niet altijd overbodig is, soms komen er best heftige beelden in voor en het motiveert sommige mensen om agressief te worden.
Verder wil ik even zeggen dat Rockstar gaming wel moet door gaan met de gta spelletjes maken ik verheug me op SA

bob

maar het is wel een beetje moeilijk denk?
gta want die opdrachten zijn wel moeilijk

Ik

nou als je het een beetje snel doet en de politie te slim afbent valt het wel mee hoor...

sivan

politie te slim af zijn is simpel =D en de opdrachten zijn heel simpel, ik ben bij een paar maar na lang geslaagd... bijv die cokedeal met een of andere gangbang ^_^ op die boot... :P

Ik

o ja ik heb het is gespeeld maar nie vaak... dus k weet dan nie precies waar je bent maar ik ga het wel is een keer kopen...

bob

gta 2 heb ik op de playstation1
daar ben ik niet ver

Ik

das ook een wat lompere besturing... van boven... dan moet je vet snel reageren enzo...