Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Grand Theft Auto

Gestart door dare dragon, september 05, 2004, 14:25:58 PM

Vorige topic - Volgende topic

~McDuck*

Citaat van: Chris.B op januari 03, 2006, 20:30:50 PM
Citeer
Citaat van: Chris.B op januari 03, 2006, 11:48:38 AM
GTA San Andreas

Aangezien ik het niet zo heb op het uitmelken van iets zonder een echt nieuw ellemant en das het geval van most wanted het is gewoon underground en hot porsuit in 1 nix nieuws maar das vaak met spelle uitgegeven door EA Games
En dat zeg je over NFS: MW terwijl je het verglijkt met GTA: SA! :P SA is echt maar ??n ding nieuw en dat is dat het wat groter is. Ik vind omdat ze alles bij NFS bij elkaar hebben gevoegd en de politie veel meer verbeterd is met tactiek enzo, het ineens veel leuker is geworden... Maarja dat is smaak.

San andreas met weinig nieuwe dingen?alles is veel realistischer geworden san andreas speelt heel anders als vice city en niet alleen door de wereld groote
Dan wil ik wel eens weten wat er dan zo veel realistischer is en waarom het veel anders speelt.

Chris.B

heb je san andreas en vice city nog nooit allebei gespeelt?ofzo?

nou algemeen bekend is dat de wereld groter is.maar er zijn ook dingen bij gekomen zoals auto's tunen je kunt het karakter helemaal aanpassen zoals jij het wilt door middel van kleding kracht training of veel en naar kapper gaan ook heb je het skill gedeelte zoals vliegen schieten autorijden enz en een relatie met een vrouw dit zorgt ervoor dat het weer een stuk dichter bij de echte wereld komt kwa game play wat je minder had met vice city.maar dit is nog niet alles want je kunt niet ook met zn 2en op de console's een lkkr potje de omgeving onveilig make en er zit een soort historische gebeurtenis in verwerkt duzz er is genoeg veranderd.al zijn er nog wel wat feiten die ik wil opsome wat aanduid dat de spelen hetzelf laten lijken maar toch een stuk anders is

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

~McDuck*

Ik vind dat er eigenlijk niets nieuws is.
Dingen zoals girls en auto's tunen is een beetje overbodig... Gebruik je zelden. Het zijn alleen dingen extra voor de fun. Maar of dat de gameplay dan beter maakt?
San Andreas is gewoon TE groot! Was een leuk idee, maar had wel minder gekunt en hadden ze het graphisch beter kunnen maken.
Vice City was leuk omdat je vergeleken met GTA III motors en heli's had. (en goed bestuurbare vliegtuigen :P)
Het enige nadeel van VC was dat het weer TE klein was. Verder vind ik dat je bij SA TE veel extra dingen hebt zoals hidden stuff. Ik vind als je dat gaat doen dat je tijd TE veel hebt.