Kandidaat Elise {Afvaller 7}

Gestart door Sjors, augustus 06, 2004, 23:17:46 PM

Vorige topic - Volgende topic

Sjors

Praat hier over Elise
Over het falen van deze kandidaat, maar ook de overwinningen.

Lies

niemand zegt wat over mij  :P

eidm


mailman45

Elise zorgt ervoor dat het lekker ingewikkeld wordt met de namen....De andere elise heet dan wel heleen (he heleen ;) maar dat maakt dat het aantal min of meer dubbele namen nu drie bedraagt. Voor de rest: geen probleem hoor....... :-*
Hier stond een leuke ondertitel...........

Lies

nou mijn moeder kon toch ook niet weten bij mijn geboorte dat heleen zonodig eidm op dit forum moest heten  ::) :P

eidm

:P  Ik kon toch niet weten dat jij zonodig op dit forum moest komen  :P ::)

Lies

Ik kon tog niet weten dat jij hier was :P

Sjors

Dit is natuurlijk onnodig, praat eens wat meer over het falen van kandidaten

mailman45

Het falen van Elise? Nou, ik denk dat Elise de opdrachten een paar keer een stapje voor is geweest, ik kan dat geen falen noemen, hoor. En of je de mol kan zijn, door alvast sites te vinden, me opdrachten die nog moeten komen? Misschien wel, maar dan ga je dat niet vertellen tegen de anderen. Dus volgens mij kan elise de mol niet zijn, of ze doet dat met opzet om de anderen zand in de ogen te strooien (a la elise uit Mol-4, goed raden van een paar raadsels in de bus in Montreal) In dat geval: leuk gedaan......
Hier stond een leuke ondertitel...........

Susa

elise doet geod haar best, maar echt meer posts en meer bonussen maken je echt geen betere forummer hoor. plaats alleen berichtjes waar je ook echt iets boeiends te zeggen heb, astjeblieft.

li-tje

Kvind ut jmmr da ze dr uut is, als is ze nou nog geen afvaller :P

mailman45

Elise heeft het goed gedaan. Als je mij een paar weken ervan kunt overtuigen dat je de mol bent, en het dan toch niet blijkt te zijn: prima gedaan.
Hier stond een leuke ondertitel...........