Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Dagboeken

Gestart door Sjors, juni 05, 2005, 20:32:36 PM

Vorige topic - Volgende topic

Tinuzzz

Opdracht 7: Ik was opa. En ik moest een Mollogo maken. Helaas was die van mij niet de beste!! Maar die van Nikki.

Opdracht 8: Van tevoren al veel "gezeur" over hoeveel geld we moesten inleggen. We hadden eerst al 3500 gezegd. Maar toen werd het ineens 2500.
Daarna kwam de opdracht. Spellen doen, was erg moeilijk toch wel. Ik heb de opdracht niet helemaal gevolgd.

Ik ben op vakantie tot 20 augustus

alfroj

opdracht 9
deze verliep zo snel dat ik nog net op tijd was om zelf een antwoord in te sturen anders was mijn bijdrage nog beperkter geweest. Er wordt goed geld verdiend met deze groep, dat betekent dus dat we geen actieve mol hebben. Ik heb wel al zo mijn vermoedens...
There are only 10 types of people in the world.
Those who understand binary and those who don't.

Nikz

Wat ging het weer snel.
Gelukkig heb ik bij de opa/oma opdracht een mooie tekening kunnen maken, waarmee ik een bonuspunt verdiend heb  ;D
Daarna spelletjes, wat ben ik dara slecht in. Heb heel lang gecrazy-frogt, maar kon het record steeds op 1 punt na niet breken....
Daarna de liedjes... dat ging snel! Gelukkig kon ik snel even wat beluisteren en kende ik er twee (ik heb ze niet allemaal beluisterd). Veel liedjes kende ik wel, maar ik ken de naam of artiest niet, niet zo handig dus...

Ik heb al mijn vermoedens over de mol, maar ik twijfel nog.... ik zal meer moeten op letten de komende tijd, wil ik me door de executies heenworstelen.