Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

mp3 spelers

Gestart door Chris.B, juni 06, 2005, 19:50:54 PM

Vorige topic - Volgende topic

welk bekend mp3 speler merk vindt jij het best kwa prijs/prestie

apple
5 (50%)
sony
1 (10%)
decktron
0 (0%)
iriver
0 (0%)
creative
0 (0%)
pakard bell
4 (40%)
archos
0 (0%)
rio
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 10

Chris.B

wie vindt jij het beste of heb je zelf

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

Lies

Ik heb er wel een maar weeet niet meer wat voor merk..en nee staat ook nie op de mp3 zelf :P

Chris.B

ikzelf vindt apple het best ondanks dat ze duur zijn dat komt omdat ze goeie service verlenen al hun mp3 spelers er bruut uitzien en de kwaliteit is optimaal

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

~McDuck*

waarom staat packard bell er niet op?

Chris.B

die had ik er wel bij gezet maar er is iets misgegaan maar de top merken staan er

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

~McDuck*

je kan em er toch zo weer bij zette?

EvaiN

wat boeit het apple is toch het leading merk, het zijn gewoon de beste mp3 spelers  :)

~McDuck*

Citaat van: Longbow op juni 06, 2005, 20:39:23 PM
wat boeit het apple is toch het leading merk, het zijn gewoon de beste mp3 spelers  :)
mwa...qua harddisk wel maar niet qua flash

EvaiN

qua flash niet nee, maar dat is er over een jaar (of twee) denk ik tog haast nie meer omdat harddisk steeds meer aanslaat en goedkoper wordt

Chris.B

flash is niet echt super in populairiteit gedaald en nu heeft apple ook de schuffle een mooie flach mp3 speler

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

~McDuck*

waarom is apple dan beter dan bijv. packard bell of creactive?

Chris.B

nou de klantenservice van apple is gewoon top en alles zit veel mooier in elkaar

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

~McDuck*

Citaat van: aloauithawai op juni 06, 2005, 21:48:47 PM
nou de klantenservice van apple is gewoon top en alles zit veel mooier in elkaar
wat is dan het verschil aan hoe ze mooier in elkaar zitten?

Chris.B

zie je dan het verschil niet als je een apple ipod shuffle naast een packard bell van gelijke capaciteit legt dan zie je dat de shuffle beter afgewerkt is minder gleuvjes en dat soort gedoe en hij is nog kleiner ook dus lkkr compact de shuffle heeft dan geen schermpje maar waar is dat voor nodig je weet welke muziek je erop hebt en scrollen moet je toch met of zonder schermpje

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

~McDuck*

je weet nooit in welke volgorde de muziek staat en als iemand vraag wat voor nummer is dat dan sta je met een mond vol tanden. Maar ik vind het altijd wel belangerijk dat er een schermpje op zit met een goede aangeving. Dat mag dan ook een plus-punt zijn voor packard bell