Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

mp3 spelers

Gestart door Chris.B, juni 06, 2005, 19:50:54 PM

Vorige topic - Volgende topic

welk bekend mp3 speler merk vindt jij het best kwa prijs/prestie

apple
5 (50%)
sony
1 (10%)
decktron
0 (0%)
iriver
0 (0%)
creative
0 (0%)
pakard bell
4 (40%)
archos
0 (0%)
rio
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 10

Chris.B

je weet toch welke muziek je er zelf op gezet heb en in welke volgorde het erop staat en je ziet de volgorde net zo min op een packard bell en een mp3 met een scherm is kwetsbaarder dan 1tje zonder dus eigenlijk is een scherm niet echt een  super pluspunt

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

~McDuck*

Citaat van: aloauithawai op juni 06, 2005, 22:12:28 PM
je weet toch welke muziek je er zelf op gezet heb en in welke volgorde het erop staat en je ziet de volgorde net zo min op een packard bell en een mp3 met een scherm is kwetsbaarder dan 1tje zonder dus eigenlijk is een scherm niet echt een  super pluspunt
Welke muziek je erop zet weet je wel, maar dat ding sorteerd ze meestal al op naam en laat je er toch nog een paar andere op hebben staan dan weet je niet meer welk nummer na welk komt. zker als je het nummers zijn die je nog nooit geluisterd heb (of weinig).
Je ziet de volgorde wel op het scherm want je kan de naam zien en als je naar het volgende nummer al en dan kan je gwoon doorscrolle. Dus het is wel degelijk een pluspunt...kijk dat het schermpje kapot gaat dan heb je of een slechte mp3speler of het ligt aan jezelf

Chris.B

als je je muziek zelf niet kan indelen op een mp3 speler dan heb je ook niet echt een top mp3 speler en tja een shuffle is goedkoper als de packard bell en ook een heel stuk mooier en ik denk dat apple een tactisch besluit had genomen op het gebied van dat schermpje dus

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

~McDuck*

misschien vinden mensen zoals jij dat niet nodig zo'n scherm, maar ik reken het schermpje(+eventuele andere opties die erbij horen zoals licht)  toch egt met 20% mee in mijn besluit

dark_faerie

ik heb lekker een xiron mp3 speler lekker puh :P

Lies

Citaat van: Mylene op juni 07, 2005, 07:54:44 AM
ik heb lekker een xiron mp3 speler lekker puh :P

Oh Mylene.. nu zijn we allemaal jalooeeeer!! :P

li-tje

en ik heb een victory, mar das tog een k*tding!! ::)

Chris.B

Citaat van: li-tje op juni 07, 2005, 20:47:07 PM
en ik heb een victory, mar das tog een k*tding!! ::)

ja wat wil je als je iets goedkoops koopt kwa mp3 speler dan is de kwaliteit en kwantiteit een heel stuk slechter of je moet een goedkoper iets hebben van een topmerk

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

~McDuck*

Citaat van: aloauithawai op juni 13, 2005, 20:21:19 PM
Citaat van: li-tje op juni 07, 2005, 20:47:07 PM
en ik heb een victory, mar das tog een k*tding!! ::)

ja wat wil je als je iets goedkoops koopt kwa mp3 speler dan is de kwaliteit en kwantiteit een heel stuk slechter of je moet een goedkoper iets hebben van een topmerk
ik neem aan dat dat niet altijd geld...want duur is niet altijd goed.

li-tje

idd, want k ken iemand die had dr 1tje die was toen 2x zo duur als mij, van packard bell, en die s nou helemaal kapot, mar die van mij doet t nog wel, met 1 oortje :P
Mar glukkig krijg k een nieuwe van mn papa als k over ga :D

~McDuck*

Citaat van: li-tje op juni 15, 2005, 15:17:04 PM
idd, want k ken iemand die had dr 1tje die was toen 2x zo duur als mij, van packard bell, en die s nou helemaal kapot, mar die van mij doet t nog wel, met 1 oortje :P
Mar glukkig krijg k een nieuwe van mn papa als k over ga :D
smiegtig...sta je dan zo slecht? :P

Lies

Citaat van: li-tje op juni 15, 2005, 15:17:04 PM
idd, want k ken iemand die had dr 1tje die was toen 2x zo duur als mij, van packard bell, en die s nou helemaal kapot, mar die van mij doet t nog wel, met 1 oortje :P
Mar glukkig krijg k een nieuwe van mn papa als k over ga :D
bij mij was me oortje ook stuk, maar eentje, bnij heel veel mensen is da zow :-\
Maar k heb al nieuwe gekocht :)

Chris.B

weet je wat lekkere oordopjes zijn
basoordopjes die hebben een lkkre bas en je hoort alleen de muziek als het geluid al op een redelijk niveau aanstaan

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

~McDuck*

Citaat van: aloauithawai op juni 16, 2005, 16:32:36 PM
weet je wat lekkere oordopjes zijn
basoordopjes die hebben een lkkre bas en je hoort alleen de muziek als het geluid al op een redelijk niveau aanstaan
maar meestal draai ik hem altijd boven het normaal niveau dus...nix voor mij ;D

Chris.B

nee want dan is de geluidskwaliteit verot

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!