Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

mp3 spelers

Gestart door Chris.B, juni 06, 2005, 19:50:54 PM

Vorige topic - Volgende topic

welk bekend mp3 speler merk vindt jij het best kwa prijs/prestie

apple
5 (50%)
sony
1 (10%)
decktron
0 (0%)
iriver
0 (0%)
creative
0 (0%)
pakard bell
4 (40%)
archos
0 (0%)
rio
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 10

~McDuck*

dus eigenlijk ook geen goeie oordopjes dus..want dat hoort hij gwoon aan te kunne...mar ik heb gwoon nog de standaard erop zitte.

Chris.B

het zijn goeie oordopjes maar ze zijn niet gemaakt om overdreven hard te gaan maar op een gewoon menselijk geluidsniveau is het geluid veel beter dan een standaard oordopje

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

li-tje

ik heb gwone oordopjes

Citaat van: McDuck op juni 15, 2005, 21:39:43 PM
Citaat van: li-tje op juni 15, 2005, 15:17:04 PM
idd, want k ken iemand die had dr 1tje die was toen 2x zo duur als mij, van packard bell, en die s nou helemaal kapot, mar die van mij doet t nog wel, met 1 oortje :P
Mar glukkig krijg k een nieuwe van mn papa als k over ga :D
smiegtig...sta je dan zo slecht? :P
kheb hm wijsgemaakt da k slegt sta:P Mar hij had t bonnetje van mn ouwe mp3 kwijt gemaakt. Duzz toen vond  k da hij de nieuwe moest betalen, en toen zei hij das goed:D

SpydeR

je heb nu ook nieuwe dopjes die zijn er lang en bling bling
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl is simply not giving the kiss the attention it deserves.

djwimmy

Ikheb ook nieuwe oordopjes gekocht.Die zijn echt nie duur.
Posten hier posten daar we posten overal!!

~McDuck*

(goeie) oordopjes zijn niet al te duur. ik had er een poos geleden ook een paar gekocht voor 6? maar die deden heb gwoon geod.

Lies

mja ik heb ook nieuwe, van 6,95 bij t onderdelenhuis.. doen t goed hoor..

li-tje

die van mij zijn als je een lus koopt 5 euries en als je gwone koopt 3, 95 euries :)

geefjemening_tk

ik heb een mp3 spler op me comp. is genoeg, voor school en onderweg staat constand slamfm aan op me telefoon (jaja, een nokia 3200, waarom staat nokia er ijgelek nie bij:P:P)

~McDuck*

haha...
Omdat het niet een 'pure' mp3speler is.

l.u.u.k

SLAM FM:@ iel..:p dat is zo'n k*t dj..:) haha

geefjemening_tk

er zijn daar meerdere dj's hoor, een dj werkt niet 24/7 . ik vind het wel leuke zender, ik leusterde altijd 538, alleen vond k die r&b achtige dingen enzo minder, slam fm heeft dat niet :D alleen lekkere muziek :D

l.u.u.k

Citeerslam fm heeft dat niet  alleen lekkere muziek

dat lekker muziek klopt niet helemaal h?;) eerder niet lekkere muziek..
Just PUNK & ROCK, ik luister dus alles wat ze daar niet op afspelen;)

mzzl

Chris.B

dat van jullie beide klopt niet he ;D ;D ;D ;D ;D ;D juize fm de beste zender van nedeland geen rock of pop maar lekkere R&B
(oke mensen dit slaat dus nergens op we hebben allemaal een eigen muziek smaak dus het is onzin om te zeggen wat volgens jou de beste zender is het verschilt gwen)

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

Luc

Waarom post je dan al die onzin :p