Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Hoe kom je aan je nickname?

Gestart door Tinuzzz, februari 06, 2006, 21:03:06 PM

Vorige topic - Volgende topic

inka-maya

Citaat van: ~McDuck* op februari 07, 2006, 21:37:26 PM
Citaat van: Saikano op februari 06, 2006, 21:29:43 PM
Mijne is bekend  :P of zal ik het uitleggen? :P
Maar ik wil het wel xD

ik ook

mijn nickname komt van mijn katten, mijn vorige kat heette inka, maar die is 4 jaar geleden overleden. Toen ik een nieuwe kat nam vond ik het een goed idee om hem te vernoemen, maar niet met dezelfde naam, dat herinnerde te veel aan mijn vorige kat. Dus noemde ik hem maya (we zouden eigenlijk een vrouwtje nemen).
Dus zo werd het inka-maya.

~McDuck*

Citaat van: inka-maya op februari 08, 2006, 12:39:25 PM
ik ook

mijn nickname komt van mijn katten, mijn vorige kat heette inka, maar die is 4 jaar geleden overleden. Toen ik een nieuwe kat nam vond ik het een goed idee om hem te vernoemen, maar niet met dezelfde naam, dat herinnerde te veel aan mijn vorige kat. Dus noemde ik hem maya (we zouden eigenlijk een vrouwtje nemen).
Dus zo werd het inka-maya.
En die katten hadden die namen weer van de inca's en maya's? ??? xD

Luc

t lijkt n beetje om Imka Marina moet k zegge :P

Trancekill

Mijn naam was eerst Killerflight->TK->KF->Trancekill
Uitleg verder nodig?

hillo

Ik snapter helemaal niks van...  ???
Niet echt logisch volgens mij...

SaiKano

#20
Citaat van: ~McDuck* op februari 07, 2006, 21:37:26 PM
Citaat van: Saikano op februari 06, 2006, 21:29:43 PM
Mijne is bekend  :P of zal ik het uitleggen? :P
Maar ik wil het wel xD

Is goed :) :P


Hmm me alleer eerste nickname waren Boki --> Raptor --> KingRaptor --> Strike-Phoenix --> SaiKano :P

Hoe ik aan SaiKano kwam is wel lange verhaal :P ik weet het nog als of het gisteren was :)



Toen voor de lol naar plaatjes van Yamato zocht ''Japanse gevechts ship van WO2'' toen kwam ik op een site terecht met Japanse games die alleen daar te koop zijn.... :P
Toen ik rond keek zag ik een game die me gaaf uit zag :P
Het game hete ''Saishuu Heiki Kanojo'' (In engels :P) :P dus ik wilde weten hoe die game er uit zag als je het speelt..
Ik zocht voor screenshots van die game maar ik kwaam alleen anime plaatjse tegen dus ik d8 ''Hey die anime ziet er cool uit'' :P
Dus ging ik naar een torrent site om die anime te downloaden maar met de naam ''Saihuu Heiki Kanojo'' kwam ik echter niet ver...
Dus ging ik veder zoeken tot dat ik bij een site kwam waar ''Saishuu Heiki Kanojo'' vond onder naam ''SaiKano''
Ik vond SaiKano wel cool klinken :)
Tja toen ging ik met SaiKano proberen om die anime te downloaden en hij vond paar torrents :-\
(764 dagen oud en doet het nog steeds ahahahah nogal knap en een teken dat het een zeer goed anime is omdat die torrent na 764 dagen nog steeds werkt, normaal zou een torrent van 764 dagen dood moeten zijn ahahahah maar goed ff terug waar ik gebleven was)
Ik downloade die en keek en was gelijk verslaaft aan SaiKano (nog steeds ahahahha) :P
Ah ja zo kwam ik aan de naam SaiKano :P

SaiKano komt af van een Japanse zin ''Saishuu Heiki Kanojo''

Saishuu Heiki Kanojo OOWWNNSS!!! :D :D [jumpiej] (En anime ook :D)

Sins dat ik SaiKano zag werd ik echt een anime freak daar voor heen keek ik alleen maar 2 afleveringen van een anime per week :P

~McDuck*

Haha, maar je username is Saikano, zonder hoofdletter en je nickname die je beschrijft is SaiKano. :P
Leg eens uit... ;D

SaiKano

#22
Lol.....
.....
Nou omdat.....
.....
hmmm.....
.....
SaiKano staat voor Saishuu Heiki Kanojo... omdat in die zin elke woord in hoofd letter gezet is .....
.....
S Geeft aan dat het woordt Saishuu begint en K dan Kanojo begint  (of zo iets :P)
.....
Kan het ff niet goed uitleggen :P
.....
De reden waarom me naam Saikano is in plaats van SaiKano is omdat ik daar telaat achter kwam -.-'
.....
Ff goed zetten me naam :P

Trancekill

LOl anime anime anime altijd anime om doodziek van te worden maar jah leuk verhaal!

SpydeR

uhm trancekill het is me niet egt duidelijk
ik zie et verband niet tussen killerflight en trancekill
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl is simply not giving the kiss the attention it deserves.

Trancekill

Ah gedrag!

Killerflight en Trancekill zitten bijden op 1 email, allebei eigen adres gemaakt van de namen, ben ik lid op BF2, en op alle forums.

Lies

Citaat van: Trancekill op februari 09, 2006, 17:25:12 PM
Ah gedrag!

Killerflight en Trancekill zitten bijden op 1 email, allebei eigen adres gemaakt van de namen, ben ik lid op BF2, en op alle forums.

ja, maar de vraag is hoe kom je dr aan!

Trancekill

Gewoon moest wat, ik wist ff toen niets en bedacht deze namen zomaar.