Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Film topic

Gestart door djwimmy, juni 21, 2005, 21:41:00 PM

Vorige topic - Volgende topic

Welke genre film vind je leuk.

Actie
Horror
Romantiche
Humor
Since of fiction
Avondtuur
Oorlog
Thriller
Tekenfilm
Kinder
Anders

Luc

plaatjes doen het niet :-/

l.u.u.k


Sjors

Die plaatjes doen het inderdaad niet!

l.u.u.k

Vr??md nu zie ik het ook,
nou de plaatjes staan dus op [link]www.harrypotterfreakz.nl[/link]
maar wat denken julli evan deze film?!

goed / niet goed?

Luc

Ik vond dat je wel goed kon merken dat deel 3 door een andere regisseur gefilmd was,, ik vond hem wat minder...  Ik hoop dat H4 weer als vanouds is...;D

Luc

Als je de plaatjes wil zien > Rechtermuisknop>Eigenschappen>Link kopieren en plakken in je adresbalk

dan doen ze het ook op t forum ;)

l.u.u.k

Ja idd, deel 3 was meer 'effecten' zoveel mogelijk met de camara proberen, vond ik ook niet echt mooi, er zat niet echt een verhaal in, ik vind deel 1 nog steeds het mooist:)

Luc

Citaat van: l.u.u.k op juli 22, 2005, 18:15:52 PM
(ik vind het altijd jammer dat de film zo vroeg kwam, ik had perkamentus heel anders voorgesteld, eerder klein en dik, en niet zoals ik de film.. Jullie mening?!)

Ik dacht juist, net als in de film, perkamentus lang zou zijn met een witte baard. (Niet zo'n vieze bruine als in film 3)

l.u.u.k

Haha , zo zie je maar weer een boek is soms veel beter dan een film.. Je ziet je eigen personage.
Ja klopt in deel 3 is er een ander persoon voor Perkamentus, het is die 'gemene' van Lord of the rings (overigens ook een hele goede film:))

l.u.u.k

Wat is joun top 3 films?

Mijn top 3:

     --->The butterfly Effect (meen je dat?:o :P)
     --->Lord of the rings 1 tm 3
     --->Harry potter deel 1 (deel 3 is het minste vindt ik)


Wat is jullie top 3?!

Luc

heb niet echt een top 3 eigenlijk... Een film is leuk... maar na 1x wel weer ns iets anders... koop/down daarom eigk nooit dvds... huur ze meestal

Sjors

Het is weer vakantie.
Dus de tv-zenders beginnen weer met herhalingen en eindeloos films uit te zenden.

Welke film ga jij zeker kijken en waarom?

Luc

als hij een witte baard zou hebben zou ik hem een betere perkamentus vinden

Luc


Monique

daar had k gister nog een discussie over, waarom is nu ineens die baard grijzig en in 1 en 2 wit? een andere perkamentus, wat dan nog!? het is toch t zelfde personage!?
Citaat van: ?Luuk? op juli 24, 2005, 14:04:02 PM
Haha , zo zie je maar weer een boek is soms veel beter dan een film.. Je ziet je eigen personage.
Ja klopt in deel 3 is er een ander persoon voor Perkamentus, het is die 'gemene' van Lord of the rings (overigens ook een hele goede film:))
gemene?gandalf is toch goed!?
dead or life,, the difference is so big, the step so small