Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Film topic

Gestart door djwimmy, juni 21, 2005, 21:41:00 PM

Vorige topic - Volgende topic

Welke genre film vind je leuk.

Actie
Horror
Romantiche
Humor
Since of fiction
Avondtuur
Oorlog
Thriller
Tekenfilm
Kinder
Anders

Luc

er is ook een gemene hoor! Hij lijkt op gandalf maar heeft ook n lange witte baard enzo.


Volgens mij is het deze

Chris.B

mijn top 3

1. The Lord Of The Rings 1 tm 3(deel 3 vondt ik het beste deel)
2. James Bond : Dr No
3. The Green Mile

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

Monique

maar die heet toch geen gandalf? die heet eeh (slechterik:P) Saruman :) maar ik dacht eerst dat perkamentus gandalf was, maar t is die slechterd ;)
dead or life,, the difference is so big, the step so small

li-tje

Kvond deel 3 owk nie zogoed, deel 1 vind k owk nog steeds t beste. Deel 2 gaat owk nog wel mar deel 3 vond k nie zo leuk, hopelijk word deel 4 weer net zoals 1 & 2

li-tje

Die van mij:
1. The ring
2. The Sixth Sense
3. Scary Movie, alle 3

l.u.u.k

aan de plaatjes te zien wel:)

Luc

ze kwamen niet op tv..heb ze gehuurd:

Vet hard! en Hide & Seek.... beide errug cool! Vooral Hide & Seek. Hij was wel heel anders als ik gedacht had (het einde, zal er niks over zeggen), dat maakt m toch weer cool ;D

Luc

Wat vonden jullie van t einde van hide & seek? ik snapte het eerst niet. Waarom zei (ben even de namen kwijt) dat meisje niet gewoon dat Charley haar vader was? Maar later bedacht ik me dat ook zij een gespleten persoonlijkheid had...dat kon je zien op die tekening die ze bij die psygologe maakte...

iig toch wel verassend...ook wel leuk>!

poltergeist

Je snapt de film echt niet. (waarschijnlijk omdat je de andere alternatieve eindes niet had gezien).

Het meisje had net haar moeder verloren en was daardoor diep in de chok. Daarom zocht ze haar uitweg door zich op te sluiten. Haar vader wou daar iets aan doen en werd zo Charlie, het actieve vriendje. Hij verplichte zijn dochter hem Charlie te noemen. (en zo'n meisje maak je makkelijk wat wijs ;) ).

En verder....het is gewoon voor de film. (voor de kenners je kan weten wie charlie is voordat het bekend wordt gemaakt door een tekening van het meisje).

Het einde betekent gewoon dat ze dit maal een echt ingebeeld vriendje heeft.



...

Zie ik een hide and seek 2?

poltergeist

1: The Ring
2: Signs
3: Hide And Seek

(men top films veranderen om de 5 dagen ;) alleen the ring zal eeuwig op 1 staan)



EvaiN

1. The Ring
2. The Crow
3. The shawshenk redemption ofzoiets

Luc

Oh... nu snap ik hem pas haha! Thnx voor de uitleg!

Monique

hoe gaa ndie andere eindes eigenlijk? die heb k ook niet gezien :(
dead or life,, the difference is so big, the step so small

Monique

Citaat van: poltergeist op augustus 10, 2005, 22:32:55 PM
1: The Ring
2: Signs
3: Hide And Seek

(men top films veranderen om de 5 dagen ;) alleen the ring zal eeuwig op 1 staan)




serieus! ik vond m helemaal niets  :-\
dead or life,, the difference is so big, the step so small

li-tje

G I Jane zag k pas geleden, volgens mij op Yorin, dat was wel een gafe film!!