Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

CSI

Gestart door djwimmy, juni 22, 2005, 18:17:27 PM

Vorige topic - Volgende topic

Hoe vaak kijk jew csi.

Elke keer.
Vaak
soms
weinig
helemaal niet

djwimmy

Wat vind je van csi.
Posten hier posten daar we posten overal!!

Monique

leuk! maar eigenlijk kijk ik alleen de gewone en niet miami of new york ofzo... ken ik al die mensen niet :P
dead or life,, the difference is so big, the step so small

SpydeR

Any man who can drive safely while kissing a pretty girl is simply not giving the kiss the attention it deserves.

Sjors

Ik heb het gister gekeken. In 1 woord: Fantastisch. Ik ga het echt vaker kijken, Is zo'n leuk programma.
(Het is zelfs leerzaam ;D) Dus misschien iets voor school?

Monique

nog nooit gezien!? wow!!!!!!!maar t is inderdaad ook nog leerzaam, en geinig,,
dead or life,, the difference is so big, the step so small

Sjors

Citaat van: Monique op juni 25, 2005, 21:11:22 PM
nog nooit gezien!? wow!!!!!!!maar t is inderdaad ook nog leerzaam, en geinig,,

Ik had het wel eens gezien, maar dan volgde ik het verhaal enzow niet echt, maar gister mijn eerste echte aflevering helemaal gekeken. Ik had het weleens gezien, maar toen vond ik het niet echt super, maar nu vond ik het helemaal fantastisch

Lies

Ja ja een leerzaam programma.. ;) Nee maar tis inderdaad wel leerzaam, bijv. uhm dat je na een vechtpartij vaak huidcellen van de ander onder je nagels hebt enzo :P

Ik kijk het laatste tijd niet meer zo vaak en vaak als ik kijk is het een herhaling das wel jammer.. en gisteren zag ik het niet eens in de gids staan :-\ k heb wel ED gezien en daarna een of andere domme film :P

EvaiN

er wordt beweerd dat criminelen veel leren van csi hoe ze iets moetn doen of juist nie moeten doen  :P

dark_faerie

ik kijk wellis dat ja :P

li-tje

ik kijk wel vaak, kvind t egt een master programma!! :)

l.u.u.k

Oow dit is echt een vet programma
(kijk het al 1 jaar lang alle 3 :D) ik hoorde zelfs dat er een nieuwe komt!! Hoe het in het echt gaat ofzo.. lijkt me echt wel fat!

See ya

Killerflight

Csi rulezz
damed goed prog
vooral csi miami
maar er komen altijd damed leuke films
dat is zo irritant


Runescape freak

alle 3 de CSi's helemaal geweldig ik kijk dr altijd naar.
vanavond is het weer ;D
die van dinsdag (csi miami ) kan ik wss niet zien vanwege werkweek in Limburg :(

Linda

Citaat van: Evain op juni 26, 2005, 14:58:27 PM
er wordt beweerd dat criminelen veel leren van csi hoe ze iets moetn doen of juist nie moeten doen? :P

Dat is absoluut waar, maar wat wel een groot misverstand is dat het in de 'echte' wereld ook zo eraan toe gaat. Dat is echt bullshit, de onderzoeken zijn niet z? uitgebreid en het is niet zo makkelijk om een moord op te lossen uiteraard. Ook heeft het Forensisch Instituut ook echt niet elke week 2/3 lijken, hoogstens 10 per jaar om te onderzoeken.
You can shoot me straight to the top

Expeditie Robinson online via www.rctmiracles.net/robinson

Killerflight

man er zijn nog talloze moorden die onopgelost zijn
ze moeten eigenlijk iets uitvinden dat ze moorden kunnen zien voordat ze gebeuren