Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Van welke Nederlandse artiest(en) hou jij?

Gestart door SpydeR, juni 24, 2005, 19:59:03 PM

Vorige topic - Volgende topic

wie vind jij het best? dj's doen niet mee!!

lange frans en baas b
blof<bluf>
guus meeuwis
ome henk
k3
frans Bauwer
kus
Chipz
Marco Borsato
Ali B
Normaal
Heideroosjes

Lies

Nou, nu kun jij lekkerop Ali B stemmen :P

Naja en over kus, al hun liedjes gaan geloof k obver zoenen.. en wat er op lijkt beetje flauwig..

dark_faerie

ik vin Nou En en Heideroosjes wel leuk..maar ja die staan dr weer es niet bij ..

Lies

Zo nu staat ie dr bij en iedereen mag op nieuw stemmen :P

Luc

waar zijn onze 'grote' idols vrienden jim jamai en Bo-Rush  :-\ :-X :P ::)

(niet dat k op ze wil stemmen ofzo, maar tog ;) )

SpydeR

#19
wie heeft de heideroosjes ertussen gezet? die gasten hebben maar 1 nederlandsliedje maar het zijn engelsen!
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl is simply not giving the kiss the attention it deserves.

SpydeR

Any man who can drive safely while kissing a pretty girl is simply not giving the kiss the attention it deserves.

Lies

Citaat van: spyder op juli 25, 2005, 12:53:50 PM
wie heeft de heideroosjes ertussen gezet? die gasten hebben maar 1 nederlandsliedje maar het zijn engelsen!

1 nederlands liedje? hoe kom ik dan aan meer? :P

Luc

Krezip? Anouk? Di-rect? Hallooow diegene die deze poll gemaakt heeft, had niet echt opeglet...jees... ;)

li-tje

Citaat van: _Luc_ op augustus 12, 2005, 22:46:36 PM
Krezip? Anouk? Di-rect? Hallooow diegene die deze poll gemaakt heeft, had niet echt opeglet...jees... ;)
Ik denk dat de maker van deze poll bedoeld welke mensen er owk in het Nederlands ZINGEN!!

Lies

*voor de duidelijkheid is de naam van deze topic aangepast.*

SpydeR

ik had er vier ingezet maar een of andere halve gare heeft er veel meer bijgezet!!!!!!!!
ik heb aleen marco borsato/lange frans en baas b blof<bluf>guus meeuwis en ome henk
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl is simply not giving the kiss the attention it deserves.

Lies

Citaat van: spyder op augustus 19, 2005, 18:46:45 PM
ik had er vier ingezet maar een of andere halve gare heeft er veel meer bijgezet!!!!!!!!
ik heb aleen marco borsato/lange frans en baas b blof<bluf>guus meeuwis en ome henk
eh ja en bedankt..

Luc

Citaat van: li-tje op augustus 15, 2005, 14:25:24 PM
Citaat van: _Luc_ op augustus 12, 2005, 22:46:36 PM
Krezip? Anouk? Di-rect? Hallooow diegene die deze poll gemaakt heeft, had niet echt opeglet...jees... ;)
Ik denk dat de maker van deze poll bedoeld welke mensen er owk in het Nederlands ZINGEN!!

Chipz zingt maar raar nederlands... :-\

Luc

#28
en je mag wel eens op cursus "Nederlands voor Nederlanders"



Nederlandsetalige ??? :-\ :P ;)

Luc