Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Big Brother 6

Gestart door Luc, juli 18, 2005, 12:06:23 PM

Vorige topic - Volgende topic

Ga je Big Brother 6 kijken?

Ja natuurlijk!
Denk het wel
Hmz, als er niks anders op tv is misschien
Nee, deze serie niet
NEE! alsjeblieft niet nog een serie BB!

Luc

Nouja ik denk dat het wel duidelijk is?!

Licht hier je keuze toe... wat je gestemt hebt en waarom

Tinuzzz

Ik heb gestet op Ja!!

Omdat ik al 4 seizoenen heb gezien.
Ik ben op vakantie tot 20 augustus

Nicky

Ik  heb ook gestemd op Ja BigBrother is altijd wel leuk hoor  :)

Sander

Ja alleen jammer dat ze het om half 8 uitzenden.
Sander

Luc

Hoezo? Wat kijk je dan? (of wat ben je dan om half 8 aant doen?)

Chris.B

ik vindt het onzin t/m 3 vondt ik het nog wat maar nu vindt ik het echt niks meer net zoiets als idols wordt gewoon uitgemolke en ik erger me eraan dus ik zal t zkr niet kijke

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

Luc

kkijk t alleen als er niks anders op tv is...anders vink t nog wel s grappig

Sander

#7
De makers van het realityprogramma Big Brother zijn op zoek naar een hoogzwangere vrouw die live op televisie wil bevallen. Dat meldt het ANP. Er zijn al negen kandidaten geselecteerd, de aanstaande moeder moet het aantal deelnemers compleet maken. Het gaat om een vrouw die nu zes of zeven maanden zwanger is. Het lijkt de makers volgens de Endemol-woordvoerder ''buitengewoon interessant'' om te zien wat voor invloed de zwangerschap en bevalling hebben op de groepsdynamiek.

De zwangere deelneemster kan net als de andere bewoners worden weggestemd, ook als ze nog niet is bevallen. Als de makers voor het begin van het programma geen hoogzwangere vrouw vinden, wordt er alsnog een niet-zwangere kandidaat geselecteerd. De vijfde Big Brother is vanaf het najaar te zien op de nieuwe zender Talpa met als presentatoren Bridget Maasland en Ruud de Wild. [mediakrant]
Sander

Luc

jammer dat ze niet bekend maken wie de andere deelnemers zijn ;)

Sander

Nee idd maar alle deelnemers zijn ook nog niet gekozen dus daar wachten ze nog even mee. Maar op de site van talpa komt wel een complete big brother site.
Sander

Luc

ik heb ergens gelezen (weet zo niet meteen waar) dat de rest al vast staat! maar goed

Sander

Sander

Luc

Citaat van: SaNdeR op augustus 01, 2005, 16:37:27 PM
De makers van het realityprogramma Big Brother zijn op zoek naar een hoogzwangere vrouw die live op televisie wil bevallen. Dat meldt het ANP. Er zijn al negen kandidaten geselecteerd, de aanstaande moeder moet het aantal deelnemers compleet maken. Het gaat om een vrouw die nu zes of zeven maanden zwanger is. Het lijkt de makers volgens de Endemol-woordvoerder ''buitengewoon interessant'' om te zien wat voor invloed de zwangerschap en bevalling hebben op de groepsdynamiek.

De zwangere deelneemster kan net als de andere bewoners worden weggestemd, ook als ze nog niet is bevallen. Als de makers voor het begin van het programma geen hoogzwangere vrouw vinden, wordt er alsnog een niet-zwangere kandidaat geselecteerd. De vijfde Big Brother is vanaf het najaar te zien op de nieuwe zender Talpa met als presentatoren Bridget Maasland en Ruud de Wild. [mediakrant]

Haha t kwam zelfs op Editie NL (van 22:30)!

Luc

Citaat van: _Luc_ op augustus 01, 2005, 20:50:02 PM
ik heb ergens gelezen (weet zo niet meteen waar) dat de rest al vast staat! maar goed

Ik heb t even opgezocht en het klopt, op de misschien zwangere kandidaat na zijn de anderen geselecteerd!
In een poging het volledig uitgemolken format Big Brother van de noodzakelijke kijkcijfers te voorzien, heeft Talpa besloten de bewoners van het huis op te schepen met een hoogzwangere dame. Zo wordt op dit moment een speciale kraamkamer ingericht, opdat de overige bewoners zich straks allemaal ooms en tantes zullen voelen. Per 1 september gaat de reallife-ellende van start. Alle kandidaten zijn bekend, op ??n na. Dus ben jij zwanger, ben je uitgerekend voor kerstmis en heb je er geen bezwaar tegen om Nederland straks te laten mee kijken hoe je wordt ingeknipt dan is dit je kans. Nog meer nieuwe real-life soapidee?n zijn natuurlijk welkom in het reaguurdersveld. Pas op, John leest mee...

Link

Luc

Zwangere bReEzAh in Big Brother
Big Brother heeft zijn zwangere vrouw. Een Endemol-woordvoerster stelt dat het gaat om "een wat jongere zwangere mevrouw." Meer details wilde ze niet kwijt. Laat ons raden, mevrouw is waarschijnlijk een 15-jarige bREzAh-sletje, die zich in het fietsenhok door een clubje Kaapverdiaanse gAnGsTaH?s heeft laten bevruchten. Alles voor de kijkcijfers immers en die kan Talpa hard gebruiken.