Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Vakantie

Gestart door Luc, juli 19, 2005, 11:49:37 AM

Vorige topic - Volgende topic

Wanneer ben jij op vakantie?

Eind juni
0 (0%)
Eind juni tot begin juli
0 (0%)
Begin juli
0 (0%)
Begin juli tot midden juli
0 (0%)
Midden juli
0 (0%)
Midden juli tot eind juli
0 (0%)
Eind juli
2 (40%)
Eind juli tot begin augustus
0 (0%)
Begin augustus
0 (0%)
Begin augustus tot midden augustus
1 (20%)
Midden augustus
2 (40%)
Midden augustus tot eind augustus
0 (0%)
Eind augustus
1 (20%)

Totaal aantal stemmen: 5

Sjors

Hoi, hier een berichtje van Sjors vanaf de vakantie, vanuit een niet zo'n stabiel internetcafe. Het is hier eindelijk een beetje een mooie dag, dus einedelijk even echt genieten van de zon.

Verder hebben we op het strand veel gevliegerd met een redelijk goede, dus je werd een beetje over het hele strand verplaatst.

Najah,
Tot volgende week

groeten,

sjors

Monique

jeeh elise! ik wil ook eindelijk eens mooi weer! in t bos was t onwijs modderig en best veel regen.. maar evengoed onwijs gaaf! :P ik wil weer!! maar eerst vrijdag naar italie! jippie jippie jippie! :P
dead or life,, the difference is so big, the step so small

Sjors

Hier is het nu wel lekker weer, moniqu en hoe staat het daar?

djwimmy

Kben ff 3 weken nar oostenrijk geweest.Was egt chill.We mosten wel in het begin 1 keer evacueren vor het water mar da was alles.En hebbe veel gedan zoals kabelbanen en roddelbaan en grotten en klammen.Ook de camping was wel leuk.Veel vrienden.Mar we hadde ruzie met gasten uit het dorp die kwamen op de camping oewehoeren.En we zijn nog een keer met z,n drie,e bijn verzopen. op een wild water rivier.Dus was een flexe vakantie.
Posten hier posten daar we posten overal!!

Sjors

Klinkt inderdaad goed, je moet ook boven water blijven he!

Monique

ik was twee weken naar italie en t was supergaaf!:P en ik had ook soort ruzie met die wijfen die uit t dorp kwamen bij het zwembad bij ons.. vet grappig! t was in ieder geval leuk!
dead or life,, the difference is so big, the step so small

Sjors

Prachtig weer gehad denk, waren mooiste weken vand e vakantie denk ik

SpydeR

jah ik heb al vakantie :D kga lkkr 3 weken naar oostenrijk toe :D :D egt heel veel zin in
weer lkkr scheuren over de autobahn :P :D
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl is simply not giving the kiss the attention it deserves.

Marloes

ik heb nu nog 4 dagen echt les :P en dan nog pwweek en onzindingen :P

hillo

Hoera! Vakantie! (hij is al half om :o ) Nog eventjes en dan zijn m'n ouders weg met hun caravannetje.. Mij achterlatend in ons huis :o Dat betekent 2 weken geen paps en mams! 2 weken zelf eten maken! 2 weken nóg later slapen! :P Het wordt geweldig!

Sjors

Zaterdag op Vakantie  [jumpiej]

hillo

We zullen je gaan missen :(

Sjors


hillo

aardig he van mij.. :P

Marloes