Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Google Earth

Gestart door Luc, juli 20, 2005, 19:57:25 PM

Vorige topic - Volgende topic

~McDuck*

haha....nee het is geen webcam idee.
De foto's worden eens in de week (of maand of 1/2 maand, weet het niet) vernieuwd.

Luc

miss als het bezoek er heeeeeel lang over deot:P of net precies tijdens die vernieuwing komt en jij kijkt..:P

~McDuck*

Citaat van: _Luc_ op augustus 12, 2005, 22:51:31 PM
miss als het bezoek er heeeeeel lang over deot:P of net precies tijdens die vernieuwing komt en jij kijkt..:P
Die kans is klein.
Wat je eerder ziet is bijv. Een auto die voor de deur geparkeerd staat.

Luc

haha meende het ook niet serieus hoor! ;)

Killerflight

Perfecto programma.
Beeld moet alleen een klein beetje sneller zijn.
Maar het is ook een nadeel.
Terroristen kunne met dat programma een aanslag bedenken
In nl gaat het zo simpel dat zelfs een giga bus met een kernbom amper opgevallen wordt dus de grensbewaking is hier niets in nederland

~McDuck*

Als je wil kan je elk programma MISBRUIKEN.
Het maakt niet uit of het met dit progje is of een ander.

Maar ik vind dat ze het nog wel nauwkeuriger kunnen doen. Dat je gewoon je straat goed ziet enzo.

Killerflight

i love google earth
hets een leuke programma
maar slecht omdat terroristen hun aanslag ermee kunnen plannen

~McDuck*

Valt mee, want de kwaliteit is toch best slecht als ik naar mijn dorp kijk. Je kan niet zien bijv waar de brandtrap zou zijn. (is er ook niet :P)
En een terrorrist kan het makkelijker met een plattegrond doen dan met zo'n progje.

Luc

Ja idd.. of iemand nou een '3d'-kaart als Google Earth gebruikt...die ook al ongeveer 2 jaar veroudert is, of gewoon een wereldkaart.

Killerflight

Dat is waar maar met google earth kan je beter de plekken zien dan op een wereldkaart op een wereldkaart is het allemaal bij elkaar geprutselt daar is het pas zo als je helemaal naar beneden heb gescrollt