Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Boekentopic

Gestart door Luc, juli 20, 2005, 20:01:19 PM

Vorige topic - Volgende topic

SpydeR

marga minco heb ik ook een boek van gelezen voor mn lijst maar ik weet niet welke was ook niet egt boeiend geloof ik :P

desparation van stephen king is een goed boek!!
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl is simply not giving the kiss the attention it deserves.

hillo

Je mag ze niet op je lijst zetten, maar de boeken van Dan Brown, zijn echt geweldig! :o

Ik heb het Bernini Mysterie gelezen, het Juvenalis Dilemma, en de Davinci Code had ik een stukje van gelezen :P Nu ik de film heb gezien wil ik m weer ff opnieuw lezen en dan helemaal!
Momenteel ben ik bezig (bijna uit al) in de Delta Deceptie. Ook zeer mooi :) (ook al hebben ze allemaal dezelfde opbouw)

levi123

heb net da vinci code uit en een vriend van mij heeft widm 1 t/m 6 in boekvorm en pe heeft hij ook in boekvorm en zit nu widm 2 te lezen
My name is Very Fucking Confused;what's your name?

hillo

Ik zei het verkeerd :P Ik heb Delta Deceptie niet bijna uit.. ik ben er net in begonnen :P

Sjors

Citaat van: hillo op juli 30, 2006, 04:36:07 AM
Je mag ze niet op je lijst zetten, maar de boeken van Dan Brown, zijn echt geweldig! :o

Ik heb het Bernini Mysterie gelezen, het Juvenalis Dilemma, en de Davinci Code had ik een stukje van gelezen :P Nu ik de film heb gezien wil ik m weer ff opnieuw lezen en dan helemaal!
Momenteel ben ik bezig (bijna uit al) in de Delta Deceptie. Ook zeer mooi :) (ook al hebben ze allemaal dezelfde opbouw)

Wij mogen wel Dan Brown lezen voor Engelse Literatuur (moet je ze alleen in het engels lezen)

Luc

wij ook voor engels...en je mag ze in t nederlands lezen :D :P maar max 1 boek van dezelfde schrijver ;) :P

li-tje

Citaat van: hillo op juli 30, 2006, 04:36:07 AM
Je mag ze niet op je lijst zetten, maar de boeken van Dan Brown, zijn echt geweldig! :o

Ik heb het Bernini Mysterie gelezen, het Juvenalis Dilemma, en de Davinci Code had ik een stukje van gelezen :P Nu ik de film heb gezien wil ik m weer ff opnieuw lezen en dan helemaal!
Momenteel ben ik bezig (bijna uit al) in de Delta Deceptie. Ook zeer mooi :) (ook al hebben ze allemaal dezelfde opbouw)
Ik heb ze ook allemaal gelezen. Vooral de Delta Deceptie, das tog die over de NASA, die vond k super tof!! Als je een boek van Marga Minco wil lezen, kan je beter een leeg huis doen, die is mar iets dikker maar bij ons op sgol meer punten...

Sjors

Iemand al begonnen aan de nieuwe Harry Potter?

poltergeist

Citaat van: Sjors op augustus 03, 2007, 17:57:34 PM
Iemand al begonnen aan de nieuwe Harry Potter?

jep, pagina 350 ofzo. Het boek kent een trage opbouw ma is nu weer leuk. Het is wel jammer dat uit alles blijkt dat het het laatste boek is, de doden vallen met bosjes, en dan spreek ik niet over personen die je maar 1 of 2 keer tegenkwam in de boeken.

Ulysses

Yep,

Ben nu ergens op de helft ofzo.. Er hangt inderdaad een 'Dit is het laatste boek'-sfeer..

Maja, eerst uitlezen en dan oordelen..
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


hillo

Citaat van: Ulysses op augustus 08, 2007, 23:10:10 PM
Yep,

Ben nu ergens op de helft ofzo.. Er hangt inderdaad een 'Dit is het laatste boek'-sfeer..

Maja, eerst uitlezen en dan oordelen..

zolang je maar niks verraad

SpydeR

kga in de vakantie maar weer een paar boeken lezen van Stephen king en Lee Child
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl is simply not giving the kiss the attention it deserves.

Ulysses

Citaat van: hillo op augustus 09, 2007, 00:49:22 AM
Citaat van: Ulysses op augustus 08, 2007, 23:10:10 PM
Yep,

Ben nu ergens op de helft ofzo.. Er hangt inderdaad een 'Dit is het laatste boek'-sfeer..

Maja, eerst uitlezen en dan oordelen..

zolang je maar niks verraad

De dag dat ik dat doe mag je me afschieten! :o
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


hillo

Ok, dan is het goed :P

Lies

Ik heb vandaag 3 boeken voor Engels besteld :P