Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Expeditie Robinson Nieuws

Gestart door Sjors, augustus 07, 2004, 23:38:18 PM

Vorige topic - Volgende topic

Sjors



Expeditie Robinson 5

Ook dit voorjaar traden acht Vlamingen en acht Nederlanders in de voetsporen van Robinson Cruso?. Ze begonnen met een minimum aan middelen aan hun overlevingsavontuur op twee onbewoonde eilanden voor de kust van Maleisi?.
Hechte vriendschappen, onvergetelijke momenten en intense ervaringen, maar ook hitte, ongedierte, honger, ruzie en uitputting?
De droom, maar ook de nachtmerrie van het onbewoonde eiland werd voor deze zestien mensen levensecht.


De uitzendingen van Expeditie Robinson beginnen op zondag 5 september. Nieuw is dat er op elke maandag een 'Day After'-uitzending volgt. Dit jaar zitten alle deelnemers op hetzelfde eiland, waardoort de rivaliteit tussen Belgen en Nederlanders extra wordt uitgespeeld. Ook nieuw is dat er niet zestien, maar achttien, deelnemers zijn. Twee van hen worden in de eerste dagen al meteen weer weggestuurd. Tenslotte wordt er zelfs al gedacht aan het volgend seizoen: ER 2005 zal wel eens een all-star karakter kunnen krijgen.

Sjors

Vanaf eind augustus is er ook een speciaal Expeditie Robinson Board op Hot Forum

Sjors

 Datum: 5 Augustus 2004 10:41 


Oncollegiaal

In het radioprogramma 'Evers Staat Op' op Radio 538 is de naam van de winnaar van Expeditie Robinson 2004 bekend gemaakt, terwijl het SBS-programma pas vanaf september op de buis te zien is. Een bijzonder oncollegiale daad, die voor veel mensen de spanning van ??n van de leukste programma's van dit jaar zal bederven. Evers baseerde zijn spolier overigens op een artikel in de Telegraaf, dat notabene van hetzelfde concern als SBS is. Matennaaierij dus. Vorig jaar overkwam RTL hetzelfde met het programma over 'De Bachelor', toen al voor de eerste uitzending bekend werd gemaakt dat Gwen de uiteindelijke winnares zou zijn. De kijkcijfers hebben er toen overigens niet onder geleden.

bron: mediawatchers

Susa

ik had de vorige niet gevolgt, maar wel soms gezien. nu ga ik het wel volgen. en over dat maten naaien, hoe wist evers het dan al, kijk je moet daarmee gewoon opassen.

Chris.B

das mooi dat het er binnenkort weer is het is altijd leuk
8)

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

wicky the viking

Dat van Evers staat op heb ik niet gehoord ,
maar ik meen me iets herrineren dat ze ,
zoiets ook eens bij ik geloof een van de series van de mol hadden gedaan .
- toen was het volgens mij Stendersvroeg
maar die bewering bleek niet eens te kloppen .
Hoe dan ook ik denk toch wel dat ik er naar ga kijken .

gr.
robert 
Rare Jongens ,
Die Romeinen

Sjors

Ik ga het ook kijken, is zo'n top programma.

Ik las dat de eerste afevering ook meteen leuk werd

Sjors

In de eerste aflevering moeten er meteen twee mensen afvallen, zonder nog op het eiland te zijn geweest.

Wil je weten hoe? Stuur dan even een prive berichtje naar Sjors

Chris.B

ach ze moeten er wel een beetje variatie in houden anders trekt het veel minder kijkers

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

Sjors


Chris.B

en dat is ook de reden waarom ik het iedere keer volg

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

Sjors

Jij bent een trouwe kijker, nou dan kun je hier mooi mee praten over het programma!

Chris.B


Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

Sjors


Lies

Ik ga dr ook zeker weer naar kijken, heb nu 2 seizoenen (verdorie hoe schrijf je dat) van gezien, en was egt top