Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Problemen met nickname aanpassen

Gestart door Luc, juli 22, 2005, 18:42:06 PM

Vorige topic - Volgende topic

Luc

Ik kan mijn nick niet aanpassen, er staat dan dat mijn w8woord fout is....


Ik weet zeker dat hij goed is...ik heb hem extra nog n x aangepast maar nu doettie t nog niet... :(

Hellup!

Sjors

Ik heb het opgelost, maar snap niet waar het aan lag

Luc


l.u.u.k

Soms is het gewoon een fout in phpBB2 of wat jij gebruikt, daar zitten vaak nog '-kleine-' bugs in!

Sjors

Citaat van: l.u.u.k op juli 23, 2005, 10:10:48 AM
Soms is het gewoon een fout in phpBB2 of wat jij gebruikt, daar zitten vaak nog '-kleine-' bugs in!

Dat is het niet, want nu lukt het hem wel, dus hij zal wel een foutje gemaakt hebben...

Luc

nu lukt het me weer niet :-\ wil een vinkje uitzetten, maar hij geeft weer dezelfde foutmelding: Wachtwoord is fout.

Erg vaag,,

En ja ik typ mijn wachtwoord juist in.. heb hem al een paar keer verandert maar hij geeft dezelfde foutmelding...

Maar hoe kan ik dan een foutje gemaakt hebben?

Maar goed.. dat vinkje maakt toch niet zoveel uit ;D

~McDuck*

Citaat van: _Luc_ op juli 23, 2005, 18:32:34 PM
nu lukt het me weer niet :-\ wil een vinkje uitzetten, maar hij geeft weer dezelfde foutmelding: Wachtwoord is fout.

Erg vaag,,

En ja ik typ mijn wachtwoord juist in.. heb hem al een paar keer verandert maar hij geeft dezelfde foutmelding...

Maar hoe kan ik dan een foutje gemaakt hebben?

Maar goed.. dat vinkje maakt toch niet zoveel uit ;D

Dit had ik ook een tijdje...
Maar ik had gewoon een nieuw wachtwoord genomen, en ja...'t Is raar, maar het was over.

Lies

bij inloggen, moet je je eerste nickname die je hebt ingevuld, gebruiken.. dat weet je?

~McDuck*

Dan zou die zeggen zoiets als: Deze gebruiker bestaat niet.

Luc

nee dat is het niet,, ik ben dan al ingelogd, ga naar mijn profiel en wil iets aanpassen. Vul mn wachtwoord in maar dan lukt het niet!

Weet niet of het nu nog steeds zo is... maar goed ;D

~McDuck*


Luc

Hij doet het nog steeds niet....:( niet erg belangrijk...maar toch.. om het probleem even duidelijk uit te leggen vertel ik het nog een keer...:

Het Probleem

Ik ga naar mijn profiel:


Ik ga naar het volgende deel van mijn profiel:


Ik vink dit vinkje uit:


Zo dus:


Ik vul mijn huidige wachtwoord in: (deze is juist, hoe kan ik anders ingelogd zijn?)


En dan krijg ik deze foutmelding :-\ :



Ik hoor je denken: verander je wachtwoord dan.... Heb ik ook al meerdere malen gedaan....


Maar goed... tzou leuk zijn als het opgelost zou worden...maar zo heel belangrijk is het niet...

~McDuck*

Netjes neergezet!
Daar was je zeker wel even mee bezig?

Sjors


Luc