Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Foxkids/Jetix

Gestart door Sjors, augustus 07, 2004, 23:56:38 PM

Vorige topic - Volgende topic

Sjors

Op foxkids snap ik dat Jetix niet helemaal, laatst las ik er ook weer wat voer. Wie kan mij helpen?

Sjors



Jetix (Fox Kids) komt begin oktober met een kinderprogramma over auto's. Het programma De Proefrit komt tot stand in samenwerking met brancheorganisatie Bovag en het ministerie van Verkeer en Waterstaat.

Van De Proefrit komen tien afleveringen op de buis. Aspecten als veiligheid in en om de auto komen prominent aan bod. In de rubriek De Droomauto mogen kinderen even doen alsof ze in een showroom de auto van hun dromen kopen.

Volgens een Bovag-zegsman hebben kinderen iets met auto's. "In een onderzoek van het blad Onze Taal bleek dat het meest voorkomende woord onder kinderen tot 2 jaar 'auto' is. Daarmee staat het woord nog boven 'mamma' en 'pappa'."

Bron: Mediakrant

Waarschijnlijk gaat Anatevka het programma presenteren

mesabjorn

jetix is gewoon een middag show met verschillende programma's het is niet egt een speciaal programma dat d8 ik dus eerst ook:p

Susa

ik wist eerder al neit waar het opsloeg, het kwam gewoon tussen door. maaja tis dus wel een programma, dat wist ik nog niet.

Sjors

Jetix is dus gewoon een sponsor ofzow?

Susa

ik denk dat het gewoon een soort reclame is voor het programma wat nog moet komen, jetix zou wel een sponser kunnen zijn, maar wel een vreemde dan. tis vast omdat het van de overheid is, zon instelling die kinderen voorbereid op dingen, zon informatief programma. maar ikweet het ook allemaal neit hoor amar dat dnek ik gewoon :P

Basara

wat vinden julie er eigenlijk van? ik vind die lame reclametjes zwaar lame dus :P

Susa

jah ik ook, maar er zijn vele irritantere dingen op foxkids, dat jetix is heel kort.

Lies

jetix snapte ik ook niet helemaal, maar over het algemeen kijk ik niet veel foxkids

Ik

ik kijk helemaal geen fox kids of als ik aan het zappen ben en ik wil me heel erg ergeren dan kijk ik het wel eens...

Susa

waar erger je je dan aan bij foxkids?? ik aanbid foxkids :P

li-tje

ikkuh kijk haast nooit fox kids, ut meest nickelodeon!!! Spongebob rulezzzzz ;D

Lies

Ik kijk bijna nooit meer tv

li-tje

alleen mn favo programma's zoals Flikken, kro detectiv afentoe, bnn, en spongebob ofcourse!

Ik

Citaat van: susa op september 15, 2004, 22:28:07 PM
waar erger je je dan aan bij foxkids?? ik aanbid foxkids :P

pokemon,digimon chin can ofzo iets..... en nog andere troep