Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Welk instrument heb jij bespeeld?

Gestart door Luc, juli 22, 2005, 22:38:55 PM

Vorige topic - Volgende topic

Luc

Ik heb zelf 1 heel jaar keyboard gespeeld ;D Men keyboardje weggegeven, was niet mijn ding zeg maar ;)
Overigens moesten wij voor school in de brugklas verplicht blokfluit spelen :-X :-\ :o >:(

Tell me, welk instrument heb jij bespeeld, of bespeel je nog..

Zijn hier ook van die blokfluit meisjes? ;D :P

_Bart_

Of hier blokfluitmeisjes zijn weet ik niet, maar ik speel al zo'n 4 jaar keyboard. Dom dat je gestopt bent hoor, tis het leukste wat er is! ;)

l.u.u.k


geefjemening_tk

kreeg ooit een blokfluit voor me verjaardag, toen ben ik op amv gegaan (algemene muzikale vorming) is 2 jaar, leer je die blokfluit spelen, en leer je algemene dingen van muziek, daarna wou ik trompet spelen, een instrument leen je hier in wognum dan van de fanfare, zodat je daarmee daarna ook bij de fanfare kan. maar daar hadden ze meer bugels nodig (lijkt op trompet) en er werd mij verteld: "dan kan je altijd nog overstappen" ik heb een aantal jaren les gehad, maar vond de les op een gegevenmoment niet leuk meer, zit nu alleen nog op de fanfare, dat is wel leuk :D

SpydeR

kan een heel klein beetje piano spelen
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl is simply not giving the kiss the attention it deserves.

l.u.u.k

haha, ja ik ook (2 liedjes (H)) ::)

Luc

Whaha ik kan er ook maar een paar...  :D

li-tje

Ik ben zo'n "blokfluitmeisje" Kheb dr op gezeten mar k vond dr geen flikker an!! Kwil graag op basgitaar mar mn moeder vind t gejengel :(

Lies

Ik ben ook een blokfluit meisje met 4 jaar les gehad (groep 4 t/m 8)
Nu ga ik waarschijnlijk nog op gitaar les, maar moet eerst wachten tot mijn verjaardag [december] dan krijg k pas girtaar :P

Luc

Citaat van: _Bart_ op juli 23, 2005, 15:48:31 PM
Dom dat je gestopt bent hoor

Tsjah...doorgaan terwijl je er met tegenzin heengaat of ermee stoppen... lijkt mij het eerste toch dommer ;)

Monique

Citaat van: geefjemening_tk op juli 25, 2005, 12:10:13 PM
kreeg ooit een blokfluit voor me verjaardag, toen ben ik op amv gegaan (algemene muzikale vorming) is 2 jaar, leer je die blokfluit spelen, en leer je algemene dingen van muziek, daarna wou ik trompet spelen, een instrument leen je hier in wognum dan van de fanfare, zodat je daarmee daarna ook bij de fanfare kan. maar daar hadden ze meer bugels nodig (lijkt op trompet) en er werd mij verteld: "dan kan je altijd nog overstappen" ik heb een aantal jaren les gehad, maar vond de les op een gegevenmoment niet leuk meer, zit nu alleen nog op de fanfare, dat is wel leuk :D
ikke hetzelfde.. alleen ik wilde geen trompet spelen.. en ik zit nog op les.. *-) maar ik ga nu trompet derbij spelen.. ken je ff meer mee...
dead or life,, the difference is so big, the step so small

Linda

Ik bespeel mijn stem, kortom, ik zing.
You can shoot me straight to the top

Expeditie Robinson online via www.rctmiracles.net/robinson

barthe

gitaar
elektrisg akoustisch en klassiek :P
heb geblokfluit  :-\ :-\ :-\ mjah
enne ik ben aan t proberen piano te spelen :P
lost in the arms of destiny

Thijs

Ik speel alt saxofoon, al ongeveer 5-6 jaar. Ga ik ook ni mee stoppe als het aan mij ligt ! :P
Heb vroeger natuurlijk blokfluit gedaan. En ik ben een beetje basgitaar aan het leren..

Alegria

ik heb 5 jaar piano gespeeld... of nouja 5 jaar lessen gevolgd... nu improviseer ik nog heel vaak en ik speel ook nog wel... maar heb al een tijdje geen les meer...