Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

DanceBar

Gestart door Luc, juli 22, 2005, 22:55:40 PM

Vorige topic - Volgende topic

Luc

Schrijf jij met vulpen? das toch kai-irritant?

Sjors

Ik schrijf liever gewoon met een pen of potlood, moet misschien nog ff nieuwe

Lies

vulkpen he ;).. ik gebruik m als k gedichtjes enzo schrijft, dat word mooier [is de bedoeling dan he :P]

Luc

heb je ook een pulkpen dan :P om de pulkjes uit je neus te halen

Lies


Luc

:P ik schrijf het liefst met balpen...;D (die raak k wel altijd kwijt maja boeie)

Alegria

*komt Dance Bar binnen*

denkt: * goh wat een leuke tent hier* wanna dance!
schaamt zich een beetje want heeft alleen de eerste paar berichten gelezen en voelt zich beetje vreemd *
Naja, dan maar wat drinken...

Luc

Haha... alles mag hoor, in de dance bar ;D

Let's Party [puntmuts] [yeah] [yahoo]

Alegria

*hoort gesprek over vulpennen*

ik schrijf ook meestal met vulpen,
schrijft gemakkelijk en vloeiend..


Chris.B

 ::)dj chris is weer terug van vakantie ;D je kan weer verzoekjes indienen als j dat niet doet mot je maar doen met of feest muziek of urban ;)

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

li-tje

Hola, ik kom owk ff dansen!! Sguift alles opzij om de dansvloer groter te maken en trekt de eerste de beste jongen van de kruk af, roept nar de dj: romantisch nummer en bgint te schuifelen.
roept owk nog ff nar de barman: zet mar een Hoegaarden klaar alvast voor straks!!

Monique

*besluit ook om dan maar van die kruk af te gaan en niet zo saai te zitten en gaat vervolgens helemaal los op de dansvloer :P*
t is wel gezellig hier :P en trouwens, die vulpeniswel mooier,maar bij mij vlekt ie altijd :P kan t niet zo goed denk ik
dead or life,, the difference is so big, the step so small

Lies

*zet rihanna op met Pon de replay ofzo* *gaat dansen nouja dansen het is meer een vogelverschrikker dien om drijgt te vallen* Ik schrijf nu bijna nooit meer met vulpen geen zin meer in :P

Alegria

* komt binnen lopen en begint meteen in t feest gedruis uitbundig te dansen*

Chris.B

sorry voor mn onoplettend heid was ff in een andere wereld

nou kom maar met de bestellingen en verzoekjes

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!