Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Google Talk

Gestart door ~McDuck*, juli 29, 2005, 20:58:26 PM

Vorige topic - Volgende topic

~McDuck*

Wie zou het een goed idee vinden als Google een messenger zou maken, want Google is niet voor niets een ANTI- MSN oprichting.
Wat zou je er vooral aan verbeterd willen hebben als die messenger er ooit zou komen?

Luc

de winks/buzzers weglaten.... ze zijn echt irritant

Lies

Citaat van: _Luc_ op juli 29, 2005, 21:11:21 PM
de winks/buzzers weglaten.... ze zijn echt irritant
Je kan ze toch uit zetten...

Luc


~McDuck*

- Geen reclames
- Meer statussen
  Je zou je eigen status in moeten kunnun voeren
- Je een omschrijving kan bijvoeren bij een bepaalde contactpersoon. Zodat je als hij van naam veranderd nog steeds makkelijk kan terug vinden.
- .gif-animatie in je naam

Luc

Citaat van: McDuck op augustus 13, 2005, 00:27:38 AM
- Geen reclames
- Meer statussen
? Je zou je eigen status in moeten kunnun voeren
- Je een omschrijving kan bijvoeren bij een bepaalde contactpersoon. Zodat je als hij van naam veranderd nog steeds makkelijk kan terug vinden.
- .gif-animatie in je naam

Heb je geen msn-plus dan? kan je je eigen statussen invoegen.. En je kan de naam van iemand voor jezelf aanpassen.  gif animatie in je eigen naam? Denk dat het te druk word dan.

Die reclame vind ik niet zo storen... Zonder reclame zou mesenger al lang niet meer bestaan...

~McDuck*

- Google is reclameloos
- Je kan je status veranderen ja met Plus!, maar als ze dat er dan gewoon standaard instoppen.
  Maar als je zelf een status wil staat het gewoon achter je naar en je status is gewoon nog afwezig.
  Dat zou dus anders moeten
- Je zou dan natuurlijk wel zelf een optie moeten kunnen aankruisen on die gif-animatie uit te zetten (1e fragment) of aan te zetten.
- En over die omschrijving: hoe moet dat dan?

Luc


~McDuck*



Het wordt uiteraard nog maar gebruikt door weinigen, en daarom wil ik het even voorstellen!

Ben je anti- microsoft of anti- MSN?

Grijp nu je kan!

Download Google Talk en chat of praat met diegene die ook een Google Account heeft. (Hoeft geen mail te zijn, alleen account)

Ik heb het net gedownload en ik zag dat het al ff uit was. Maar probeer het ook eens zou ik zeggen.

Wil je me in je lijst hebben? Stuur dan een pm.

Killerflight

Dats funny

Ah man msn is en zal de beste blijven
Zelfs yahoo gaat binnenkoort in msn

~McDuck*

Ja, maar je weet hoe google is. Die gaan NOOIT samen.

Killerflight

Inderdaad

Google is erg groot.
Maar zonder geld konden ze die nieuwe google talk niet maken.

~McDuck*

Ow jawel hor! Veel mensen doen het uit vrije wil (gratis)

Google heeft sponsors genoeg. Kijk maar bij elk trefwoord wat je intypt en dan rechts. Daar staan dan een paar (per trefwoord) advententies, waardoor google wordt gesponsoord.

Luc

Ik hoop dat t groot word...maar denk van niet :(

Killerflight

Neeh echt niet


Man msn is de allergrootste
Daarna Yahoo
En dan AIM

Maar echt google wordt niet groot