Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

FotoFix Nog een keer?

Gestart door Luc, juli 31, 2005, 21:40:58 PM

Vorige topic - Volgende topic

Zou jij het leuk vinden als er nog een FotoFix komt? Zo ja, zou je meedoen?

Ja leuk! Ik doe mee!
6 (46.2%)
Ja leuk! Maar ik doe niet mee!
7 (53.8%)
Nee, niet leuk
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 12

Luc

ik ook niet hoor ;D n maandje of 2,, heb alles wat ik nu kan zo'n beetje geleerd door tuts en n beetje aanklooien ;)

EvaiN

ik gebruik het sinds ergens half in zomervakantie ben nog steeds wat ant lere, door tuts en zelf probere maar doe het de laatste tijd niezo vaak meer, zit meestal cod te spele

~McDuck*

Citaat van: McDuck op augustus 10, 2005, 12:26:24 PM
OK...OK!
Maar dan begin ik er wel vanavond pas aan. ;D...
Uh...!
Ik heb er eigenlijk de laatste tijd geen zin in/tijd voor.
Dus ik stuur er (misschien) wel een in als ik wel zin/tijd heb. :P

EvaiN

lekker dan :P dan zijn Luc en ik zon beetje de enigste die dit doen, kom op mede forummers probeer het eens!!!! zo moeijlijk is het nie

~McDuck*

Vooruit dan...!

Light TV
let niet op de naam van het plaatje

Luc

Goed zo, eindelijk een andere leuke inzending naast die van mij en evain!? Nog iemand ergens mee bezig of kunnen we ze in een poll zetten :P ;D

Sjors

Ik zal ook nog wel wat make

Luc

Omdat er toch verschillende plaatjes moeten zijn om op te stemmen: hier mijn 3e fix:

Iedereen strijd om een goed plekje op de afstandsbedieningen van de nederlandse huishoudens... Net5 pakt het anders aan en maakt van haar naam een andere:

Net8 - Zoals geen ander

Luc

Ok sjors, als jij die van jou hebt ingestuurd sluiten we deze fotofix en mag iedereen gaan stemmen ;D

Luc

Ok, we stoppen deze ronde t?ch zonder sjors. De inzendingen kunnen nu worden beoordeeld in het beoordeel topic!

Luc

Zouden jullie het leuk vinden als er nog een fotofix komt?

EvaiN

tuurlijk, en kdoe natuurlijk weer mee ;)

Lies

Misschien een idee, je laat een iemand een foto maken en iemand anders gaat die bewerken??

EvaiN

lol das nie egt zo moeilijk :P hebk bij jou en paar vriende al keer gedaan :P

Lies

ja maar ik bedoel er word dan ook beoordeeld op de foto.. en dat je dan er nog iets mooist van klutst? :P