Peking Express III: De Mekong Route Discussie

Gestart door Tinuzzz, februari 03, 2006, 15:16:21 PM

Vorige topic - Volgende topic

Tinuzzz

Vanaf 5 maart begint het weer, Peking Express de Mekong Route.

Hieronder zie je alvast een voorproefje:

Klik hier
Met dank aan den dieter (Realitynet.nl) ?n Sjors voor de exacte link ;)

Tot 5 maart kun je hier discussieren hoe PE III wordt, daarna gaat het topic dicht en kun je in de Kandi's/Afleveringen Topic(s) verder discussieren.
Ik ben op vakantie tot 20 augustus

Sjors


Tinuzzz

Ja!

Ik zal het aanpassen.
Bedankt, Sjors.
Ik ben op vakantie tot 20 augustus

Luc


Luc

Citaat van: Tinuzzz op februari 03, 2006, 15:16:21 PM
Vanaf 5 maart begint het weer, Peking Express de Makong Route.

Hieronder zie je alvast een voorproefje:

Klik hier
Met dank aan den dieter (Realitynet.nl) en sjors
;)

Sander

Erg mooi ik heb er al weer super veel zin in  ;D :)
Sander

Sjors

Zeker lijkt me nog een grotere strijd, meer concurrentie onderling.

Sjors

Peking Express-presentator Art Rooijakker presenteerde voor NET 5 de nieuwe voorjaarsprogrammering. De topper van dit seizoen is een nieuwe reeks van Peking Express. Deze keer heeft het programma als ondertitel gekregen: Race naar het dak van de wereld. De kandidaten maken namelijk een bizarre tocht door maar liefst vijf landen langs de Mekong Rivier. Het startpunt is in Vietnam, waarna ze zullen eindigen op 5000 meter hoogte in Tibet. ?En als je dan op die hoogte onder een strakke sterrenhemel staat en je hoort de monniken dan denk ik ?Wat is het toch geweldig om dit programma te presenteren?, aldus Art.
Deze keer zal tijdens de reis niet alleen meer landen worden bezocht, maar zal het de kandidaten ook een stuk moeilijker worden gemaakt. Ze moeten het nu doen met een budget van slechts 0,50 euro per dag.

De Nederlandse Promo: mms://wmedia.sbs.nl/sbs/NET5_PE2006_1_wmv.wmv

In Het Spoor van Peking Express
In het nieuwe NET 5-programma In Het Spoor van Peking Express, Reis naar het Dak van de Wereld, leggen zes bekende Nederlanders dezelfde route af als in Peking Express, en zij staan dan stil bij de prachtige plekken die de kandidaten van Peking Express helaas maar vluchtig kunnen bekijken. Zo gaat onder andere Dyanne Beekman naar Vietnam en brengt zwemster Inge de Bruin een bezoek aan China. Ook Victor Reinier, Dennis van der Geest, Rifka Lodeizen, en Reinier (oud- deelnemer van Peking Express) laten de mooiste plekjes zien.

Promo In het Spoor van: mms://wmedia.sbs.nl/sbs/NET5_InhetspoorvanPE2006_1_wmv.wmv